Tavaszi színek a sminkelésben

23:38:00


Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én ha új évszak köszönt be, akkor tuti mindig változtatok a smink rutinomon, illetve a bőrápolási rutinomon is, de arról majd egy külön posztban szeretnék nektek beszélni. Mivel ősz típus vagyok, ezért nagyon kedvelem a melegebb, sötétebb színeket, amiket igen csak nehezen tudok elengedni a jó idő beköszöntével, de igyekszem és szerintem egész jól haladok vele, hiszen a mai cikkben azt szeretném Nektek megmutatni, hogy én hogyan frissítem fel a sminkemet a melegebb árnyalatokból a világosabbakba. 



Én tavasszal nagyon szeretem a különböző pirosítókat és ilyenkor még az is belefér nálam, hogy egy kicsit csillogjon, ezzel egy kölünlegesebb végeredményt lehet elérni. Jelenlegi nagy kedvencem a Makeup Revolution pirosító palettája, amit minden tekintetben imádok. Szeretem mert kellően pigmentált, még is természetes hatást kölcsönöz. Hétköznapi és alkalmi sminket is készítettem már vele, és mindkettő esetben megállta a helyét, bár én csak az arányokkal játszottam. 


Ha tavasz akkor nem maradhat el nálam pár új ajakra való termék sem, hiszen ha nem szem hangsúlyos sminket készítek akkor mindig az ajkaimra koncentrálok jobban. Ez esetben a Makeup Revolution 3 nude árnyalata tarol nálam, a krémes állaga és a tökéletes színárnyalatok miatt. 




Természetesen nagyon sok más apró dologgal lehet még frissíteni a tavaszi sminkeket, de én jómagam, inkább erre a kettő dologra koncentrálok jobban a tavaszi idő beköszöntével.

Ti mivel dobjátok fel a tavaszi sminketek? Írjátok meg nekem kommentben!

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook