4 beauty hack, ami újraéleszti az arcbőröd

1:03:00

Sziasztok!

Ma hasznos tippeket osztok meg Veletek arcbőr kapcsán, ami igazából valljuk be, bárikor jól jön. Én imádom az ilyen bejegyzéseket olvasni és nagyon rég szerettem volna már ezt a bejegyzést megírni, de most éreztem azt, hogy amit leírok az valóban úgy is van, hiszen nem szeretnélek Titeket becsapni, olyan dolgokat szeretnék Nektek bemutatni ami nekem is valóban használt és természetesen kipróbáltam. 

Ha Ti is kipróbáljátok ezeket a tippeket, kérlek osszátok meg Velem a tapasztalataitokat, hiszen nagyon kíváncsi vagyok Mindenki véleményére! 


Az arcbőr szépségét fenn kell tudni tartani és ha már nem is mindig sikerül, akkor is próbáljuk meg a legjobbat kihozni. Ilyenkor jönnek nálam a beauty hack-ek amik mindig megmentenek ilyen téren. 

Ma 5 ilyet hoztam, ha úgy érzed kicsit másabb a bőröd mint amilyen szokott lenni, vagy éppen csak egy frissítésre vágysz próbáld ki!

  • Hideg víz: Nálam alap dolog, hogy a reggeli rutinomat hideg vizes arcmosással kezdem, hiszen nekem ez ad egy óriási löketet a nap elkezdéséhez. A hideg vizes arcmosást azért is ajánlom, mert az éjszaka regenerálódni tudott az arcbőr és ezután a hideg víz pórusösszehúzó hatást eredményez, ami nagyon hasznos és látványos. 
  • Hidratálás: Ha egy kicsit is otthon mozogsz a szépségápolás világában, akkor nagyon jól tudod a hidratálás fogalmát, na meg persze a jótékony hatását is. Nos ettől függetlenül külön kiemelném, hiszen nagyon hasznos és a bőrünknek szüksége van erre a lépésre, hiszen így lehet igazán szép és ápolt. Szerezz be az arcbőröd típusának egy megfelelő hidratáló krémet, akár nappali és esti verzióban is és nézd meg milyen gyönyörűvé varázsolja az arcbőrödet.
  • Kerüld a kávét és az alkoholt: Így elsőre elolvasva sem a legegészségesebb, de ráadásul még a szépségünket is megakadályozza, ugyanis vízelvonó hatásuk van, ami a bőr szárazságához vezet. A száraz bőr nagyon sok ápolást igényel, így aztán tényleg érdemes végig gondolni, hogy vajon tényleg érdemes-e ezeket fogyasztanunk. 
  • Használjunk világos színeket: A világos színek felfrissítik az arcot, viselj hát bátran világos rúzst, és vedd elő a régen fel nem bontott sminkpalettádat, amit csak azért nem használsz mert túl világos színek vannak benne. Itt az idő, hogy élénkíts Magadon! 

Ezek lennének az én tippjeim, amik nekem tutira beváltak, én ajánlom Mindenkinek!
Remélem tetszett ez a cikk, ha igen akkor iratkozz fel a blogra, hogy ne maradj le a többi érdekes cikkeimről se. 

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook