Bulgarian Rose termékek

0:02:00


A napokban egy gyönyörű csomag érkezett hozzám, amire talán ha azt mondom, hogy szép még az is kevés, hiszen a képek alapján szerintem Ti magatok is látni fogjátok, hogy mennyire különleges csomagról van szó. A Bulgarian Rose cégtől kaptam a szebbnél szebb termékeket, amiket ma szeretnék megosztani Veletek! Természetesen a cikkben a saját véleményemet olvashatjátok a termékekről! 


Rose Original Nappali Krém 50ml

"Természetes rózsaolajtermészetes rózsavíz, jojoba-olaj, A- és E-vitamin. Mindez egyetlen, könnyed textúrájú nappali arckrémben a bőr egész napos hidratáltságáért és védelméért. Minden bőrtípus számára megfelelő a rózsa antiszeptikus, nyugtató és vízmegkötő tulajdonságainak köszönhetően."

A csomagban elsőként egy nappali arckrémet pillantottam meg, aminek nagyon örültem, hiszen a krémek mindig jól jönnek. Ahogy a leírásban is írva van egy könnyed textúrájú krémről van szó, ami jól jöhet a mindennapok alkalmával. Nem nagyon szoktam nappali krémet használni, mert az éjszakai regeneráló krémeket nagyobb előnyben részesítem, így kicsit érdekesebb volt számomra megszokni a nappali krém használatát, de azt hiszem jól sikerült. Mivel könnyű a termék textúrája ezért könnyű a felvitel is, nem nehezíti el a bőrt a krém. Ha krémről van szó, mindig megemlítem, hogy nekem kombinált arcbőröm van, ami annyit jelent, hogy nem mindenhova szoktam kenni krémet, ha pedig mégis, akkor mindig figyelek a zsírosabb területekre, hogy oda kevesebb jusson, mint a szárazabb területekre. A tapasztalataim alapján én azt tudom ajánlani Nektek, hogy keveset vigyetek fel a termékből és azt jól dolgozzátok bele az arcbőrbe, így fog igazán szépen hidratálni. 

Rose Original Tusfürdő 200ml

"Természetes rózsaolaj, természetes rózsavíz, D-panthenol. E három összetevőnek köszönhetően a kíméletes tisztítás mellett hidratáló ápolást biztosít tusfürdőnk, mely friss, valódi rózsaillattal ajándékoz meg."


Őszintén nem nagyon teszteltem még tusfürdőt, de persze vannak elvárásaim feléjük ezek közül egy pár: legyen hosszantartó az illat, habozzon és legyen nagyon kellemes illata. Ennél a tusfürdőnél majdnem minden stimmel csupán csak a habzás nem, hiszen nem igazán habzik, de azt hiszem ez nem akkora probléma, egyébként az illata csodás! 


Rose Original Kézkrém 50ml

"Természetes rózsaolaj, természetes rózsavíz, szilikonolaj és F-vitamin tartalmú kézkrém a Bulgarian Rose-tól, mely intenzív tápláló, puhító és regeneráló hatást biztosít. Hatékony védelem kezünk számára az időjárás ártalmaival szemben, emellett rózsaolaj tartalmának köszönhetően csillapítja a bőr felső rétegeinek gyulladását, felgyorsítja a sejtregenerációt, megelőzi a kiszáradást."

A hidegebb idő beköszöntével bizony jó ha egyre sűrűbben elővesszük a kézkrémünket és gondoskodunk a bőrünk ápolásáról, hiszen ilyenkor nagyobb az esély, hogy kiszárad a kezünk ami dehidratáltsághoz vezet. Nagyon szeretem ezt a krémet, hiszen tényleg nagyon jól hidratál és a kellemes illata abszolút megnyerő volt számomra. Nagyon gyorsan beszívódik, ami jó hír azok számára is, akik esetleg nem annyira szeretnek ilyennek foglalkozni mondván, hogy "sok idő". 


Rose Original Krémszappan 100g

"Krémszappan természetes rózsavízzel és finom illattal. A tisztaság kellemes érzését nyújtva puhítja és nyugtatja a bőrt, miközben finom, diszkrét rózsaillattal vonja be."

Nagyon sokáig én csak a Baba szappant használtam, de mióta blogolok azóta egyre jobban hajlok a természetes alapanyagú termékek felé, ezért a fürdőszobánkba már csak természetes alapanyagú szappanokat használunk. Nagyon kíváncsi voltam, hogy tud-e újat mutatni ez a termék vagy legalábbis egy szintet megtartani és azt kell, hogy mondjam jól vette az akadályt. Szépen tisztít, kellemes az illata és ami egy nagy pozitívum volt számomra az az, hogy a mosdókagylóban nem hagyott a használat után maradványokat. 


Rose Original Micellás Víz 150ml

"A Rose Micellás víz a sminkeltávolítás, arctisztítás legegyszerűbb módja, természetes rózsavízzel párosítva megnyugtatja a bőrt, tökéletesen tiszta arcbőrt biztosítva. Minden bőrtípusra használható, még az érzékeny bőrűeknek is."

Talán ez az egy termék, ami nem teljesen nyűgözött le, hiszen mostanában elég sok micellás vizet felvásároltam és most jött ez a termék, ami nekem nem annyira vált be, hiszen nem bírt el a sminkemmel. Aki régebb óta olvas az tudja, hogy nem sminkelek erősen, de akkor is este kötelező lemosni a minimális sminket is és ahhoz, hogy el tudjam kezdeni az arcápolási rutinomat bizony egy alapos sminklemosásra van szükségem, ami ebben az esetben sajnos nem jött össze. Egyébként azt pozitívumnak emelem ki, hogy nem volt allergiás reakcióm a termékre (mert nagyon sok lemosóra van). 



Ha Ti is szeretnétek megvásárolni a Bulgarian Rose termékeket akkor IDE kattintva tehetitek meg! Remélem tetszett Nektek ez a a cikk, köszönöm, hogy ma is itt voltatok Velem! 


Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook