Institut Karité krém és shea vaj

1:03:00


Mivel igencsak beköszöntött a hidegebb idő ezért ilyenkor nagyobb figyelmet szoktam fordítani a bőrápolásra, főleg a kézfejeimre, hiszen hihetetlen gyorsan ki tud száradni, ami csúnya véres végeredményt is eredményezhet ezért ezt megelőzve ősszel az Institut Karité kézkrémjét és természetesen a shea vaját teszteltem. 


Nagyon pozitív tapasztalataim vannak a kézkrémmel kapcsolatban, hiszen mindent tudott amit én vártam tőle. Nagyon kellemes illattal rendelkezik, ami nem sok de mégis kellemes, ahogy a párom mondaná "ez pont jó". Ugyanis ő is kipróbálta a terméket mert neki is nagy szüksége van ilyenkor a hidratálásra, sajnos állandóan kifújja a szél a kezeit, de orvosoljuk a problémát. Nagyon krémes állaga van, ami segít a gyors beszívódásban így a férfiaknál sem jelenthet gondot ha lefekvés előtt kicsit bekenik a kezüket. Nagyon jól hidratál és puhává varázsolja a bőrünket. Én nagyon szeretem! 


A shea vajjal is pozitív tapasztalataim vannak, bár jelen pillanatban elég sok shea vajam van amit használok. Én leginkább az ajkaimra szoktam használni, ami szintén nagyon aktuális, hiszen a szél nagyon durván ki tudja fújni a számat, ráadásul ha még meg is vagyok fázva és nem is iszok eleget akkor a szám nagyon csúnyán tud kinézni, ezért a shea vaj nálam életmentő tud lenni. A tégelyből könnyen ki lehet szedni az ujjainkkal, nagyon krémes és kellemes illata van! Nagyon jól hidratál és a sebesedett ajkakat is nagyon szépen rendbe teszi.




Ha esetleg Ti is küszködtök ilyen problémával, akkor ajánlom Nektek ezeket a termékeket, hiszen nagyon jól hidratálják a bőrt.


Ha bármi kérésetek van akkor azt várom a renatacsosz@gmail.com címre vagy a blog Facebook oldalán. Köszönöm, hogy ma is itt voltatok Velem és olvastatok, hamarosan jön a következő cikk! 


Szeretettel
Reni

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Nagyon jó volt erről a termékről olvasni! :)
    Én is rendszeresen ezt használom, és imádom.
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! ☺️ Örülök neki, puszi😘

      Törlés

Like us on Facebook