Aktuális kedvencek | Blanche natúrkozmetikum, Bioderma, Herbalife

0:23:00


Az utóbbi időben újra összegyűltek a kedvenc termékeim, ezért arra gondoltam, hogy megosztom veletek is ezeket a termékeket remélve, hogy valakinek segíthetek egy-egy termékkel, ugyanis volt már ilyenre is példa, aminek nagyon örülök, mert számomra az a legfontosabb, hogy egy-egy cikkel segítsek vagy tanácsot adjak Nektek. Az új kedvenceim közül sok olyan termék van, amit elég volt kétszer használni és azonnal a kedvencemmé váltak, nem tudom Veletek is elő szokott fordulni ilyen? Szóval egy termékből nem azért van olyan sok az üvegben, mert esetleg tesztelés nélkül mondanék bármit is róla, hanem sokkal inkább azért, mert azok a termékek a legjobbak, hiszen pár használat után beváltak. 


Blanche natúrkozmetikum 

Epres arcradír: Az utóbbi időben csak és kizárólag ezt a terméket használom, ha arcradírozásról van szó. Valami olyat tud ez a termék, amit másnál még nem igazán tapasztaltam. A kellemes illata és textúrája mellett tökéletesen tisztítja az arcbőrt a kisebb-nagyobb szemcséivel. A használat után látványosabban szebb lesz a bőr, ráadásul hosszútávú használat mellett is nagyon pozitív tapasztalataim vannak a termékkel kapcsolatban. 


Arctisztító micellás víz: Sok idő után találtam egyszerre kettő olyan micellás vizet is, ami tökéletesen megtisztítja a bőrömet a sminktől és az egyéb szennyeződésektől, ami azért érdekes, mert egészen idáig kutattam a különféle tisztító vizeket, de nem jártam túl nagy sikerrel, erre most egyszerre kettő is a kezem ügyébe akadt, aminek nagyon örülök, mert végre egy darabig abbahagyhatom a kísérletezgetést. A terméknek nagyon kellemes rózsa illata van, szóval aki szereti a rózsavizet és annak illatát, annak nagyon ajánlom ezt a terméket, mert tuti befutó lesz neki. Nagyon szépen megtisztítja az arcbőrt bármilyen irritáció fellépése nélkül, ami nálam külön pozitívum. Használat után nagyon puha lesz a bőröm, amit idáig csak ennél a terméknél éreztem. 


Rózsavizes hidratáló arckrém: Egy termék melynek könnyű a textúrája, ezért smink alá is bátran merem használni amellett, hogy bármikor kifényesedne a bőröm. Szerintem már le se kell írnom Nektek, de az illata abszolút magával ragadt, mivel enyhén rózsás illata van. Hihetetlen mértékben táplálja és hidratálja a bőrömet, amire most különösen szükségem van. Imádom a használat utáni puha és bársonyos tapintású bőrömet, nekem abszolút a krémek krémje. 


Bioderma: 


Sensibio H2O arc-és sminkelmosó micellaoldat: Szerintem nem mondok túl nagy újdonságot azoknak a bloggereknek és vloggereknek, akik már használták ezt a terméket, hogy abszolút kedvencem lett már az első használat után. Kíméletesen de egyben nagyon hatékonyan tisztíja meg az arcbőrt. Nem kell sokáig dörzsölnünk akár a vízálló szempillaspirál leszedéséhez sem, mert nagyon szépen feloldja a festéket. Ódákat tudnék zengi erről a termékről, de azt hiszem elég ha annyit mondok, hogy csodás termék, amit biztosan sokáig fogok még használni.


Sensibio arctisztító tej:
Az előző kedvences posztban is voltak arctisztítók, de úgy gondoltam, hogy most ebbe a cikkbe muszáj beletennem a Bioderma termékét, mert bőven tudja azt, amit én várok egy tisztítótól. A mindennapjaim része lett az arctisztítások során. A termék hipoallergén és illatanyagmentes, ami külön jó szerintem, mert így még kevesebb esély van arra, hogy bármilyen irritáció fellépjen. A termékkel sminklemosást is lehet végezni, ám én inkább csak a megtisztított arcomra szoktam használni a további tisztítás érdekében.


Sensibio mélyhidratáló pakolás: Nagyon örülök, hogy egy újabb maszk is a kedvencem lett, hiszen én a maszkokban és pakolásokban látom a legnagyobb erőt. Használat után mindig csodálkozva állok a tükör előtt egy pár percig azt mondogatva hogy "azta mire képes egy maszk/pakolás". Nekem tényleg ezek a termékek adják a plusz hidratálást, táplálást és minden mást, amitől a végeredmény mindig szuper. Ez a termék is egy csoda, hiszen a kellemes textúrájánál fogva könnyű a felvitele és csak 10 percig kell fent hagynunk az arcunkon. 


Herbalife:

Gyógynövényes tonik: A teszt cikkben már említettem Nektek, hogy idáig nem volt olyan tonik, amitől ne lett volna bármilyen allergiás reakcióm, ezért nagyon örültem, amikor használat után nem volt semmilyen kellemetlen érzés az arcomon. Többek között szerintem nagyban befolyásolja ezt az, hogy gyógynövény alapú termékről van szó, ami különösen jót tesz a bőrömnek. Tökéletesen előkészíti a bőrömet a hidratáló krémre, ezáltal megkönnyíti a krém hatóanyag bejutását. 



Ezek a termékek a jelenlegi kedvenceim, remélem Ti is találtatok olyat közöttük, amit szívesen kipróbálnátok mert én szívből ajánlom Nektek ezeket a termékeket.


Nektek milyen kedvenc termékeitek vannak jelenleg? Írjátok meg nekem kommentben!

Ne felejtsétek el megtaláltok Instagrammon csoszrenata néven, ahol sok képet és infót osztok meg Veletek! 



Szeretettel
Reni

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Fantasztikusnak tűnnek ezek a termékek 😍 Nekem jelenleg a Garnier termékcsalád nagy kedvencem, bár ha elhasználom tartalékaimat, akkor valószínűleg beszerzek pár Blanche terméket. Nagyon csábítóak. 😍🌸

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán megéri kipróbálni, mert nagyon jók! 😊

      Törlés

Like us on Facebook