Shelia hidratáló termékek

0:11:00


A mai bejegyzésben a Sheila kozmetikumokat szeretném bemutatni Nektek, melyek 100%-ban természetes összetevőket tartalmaznak, amik számomra mindig is előnyösek, hiszen a bőröm imádja a természetes összetevőjű termékeket. Minden termék kézzel készült, ráadásul állatkísérlet mentesek, ami számomra eléggé fontos. A termékek összetevői között nem található meg a pálmaolaj és mesterséges színezékeket sem tartalmaznak. Kőolajszármazék- és parabén mentesek.


Ma kettő terméket szeretnék bemutatni az egyik egy hidratáló kézkrém aloe vera géllel, a másik pedig egy kamilla nappali arckrém ligetszépe olajjal és sheavajjal. Mivel a bőröm még mindig nincs nagyon jó állapotban a hideg miatt, ezért különösen fontos, hogy megfelelő hidratálást adjak az arcbőrömnek. Mivel kombinált típusú bőröm van, ezért a száraz részeken nagyon száraz, míg máskor a többi részen zsírosodásra hajlamos a bőröm, addig most küszködök a szárazsággal és az érzékenységgel ezen a területen is, szóval nagyon kíváncsian próbáltam ki ezeket a termékeket, lássuk is a véleményem. 





Kamilla nappali arckrém ligetszépe olajjal és shevajjal:

A fent említett jelenlegi bőr problémám miatt nagyon kíváncsi voltam, hogy ez a nappali arckrém milyen fokú hidratáltságot nyújt majd a bőrömnek, de a legnagyobb meglepetésemre nagyon megszerettem az elmúlt időben. Ez a termék nekem lett kitalálva, mert az említett érzékenységet és szárazságot tökéletesen kezeli a kamilla virágvíz, a növényi szkvalén és a tápláló olajok. Ezek az összetevők szuperül ápolják és nyugtatják a bőrömet egész nap. Az összetevők között megtalálható a shea vaj is, ami segíti a bőrt puhává és simává varázsolni.


Nagyon szeretem mert, a felvitel után könnyen és gyorsan beszívódik a bőrbe, abszolút nincs "ragacsos" érzet a krém használata után. Valóban érződik a hidratálás a bőrön. A terméknek enyhén kamilla virág illata van, így főleg azoknak ajánlom ezt a terméket, akik nem szeretik a nagyon intenzív illatokat. 






Intenzíven hidratáló kézkrém aloe vera géllel:

Már amikor megláttam ennek a kézkrémnek a kiszerelését, már akkor imádtam, egyszerűen oda vagyok a pumpás kiszerelésekért, mert szerintem amellett, hogy praktikus még higiénikusabb is, ezért ha terméket választok próbálok mindig a pumpás verzió mellett maradni. 

A kézkrém alapja a regeneráló shevaj, ami segíti a bőr hidratáltságát, plusz még megtalálható a termékben sárgabarackmag-olaj, aloe vera gél, levendulaolaj és citrom illóolaj is. Mivel a kezünk ápolására is mindig figyelni kell, ezért mindig örülök, ha új terméket próbálok ki, mert a legtöbb ember úgy van a kézkrémekkel, hogy "sok újdonságot nem tud mutatni már egy ilyen termék", de szerintem már csak azzal is, hogy természetes összetevőjű terméket használunk már egy teljesen új kép van előttünk. 

Nekem nagyon bevált ez a termék, mert a kézkrémeknél alap elvárásom, hogy gyorsan beszívódjon és hogy mélyen hidratáljon. A csodás összetevők miatt valóban hidratálja a bőrt és megóvja azt a kiszáradástól. Imádom a pumpás kiszerelést ez esetben is, a termék illata pedig isteni! 




Ha tetszettek a termékek és esetleg szeretnétek megvásárolni őket akkor azt IDE kattintva tehetitek meg! Remélem tetszett Nektek a bejegyzés!

Köszönöm, hogy ma is itt voltatok és olvastatok, várlak vissza! 



Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook