Makeup Revolution termékek

22:37:00


Sokáig nem éreztem hiányát a highlighter és a szemöldök palettáknak, egészen addig, amíg rá nem jöttem, hogy valójában mennyivel másabb lesz az összkép ezeknek a termékeknek a segítségével. Sok-sok keresgélés után végül kipróbáltam a Makeup Revolution termékeit, erről olvashattok ma egy tesztet.


Ezelőtt már próbáltam más Makeup Revolution termékeket is, amiket egyszerűen a mai napig imádok, ezért (is) esett erre a márkára a választásom, remélve, hogy ezúttal sem csalódok benne.



Ultra Strobe Balm Palette - Krém highlighter paletta 

Aki régóta követ az tudja, hogy nagyon szeretek többfajta terméket is kipróbálni, ám ez esetben képzeljétek el ez nem történt meg, hiszen egy olyan Makeup Revolution terméket próbáltam ki, ami elsőre tökélete lett számomra. Nyilván abszolút pozitívumként éltem meg ezt, de nem zárkózom el a későbbiekben, hogy másfajta terméket is kipróbáljak majd, ám azt hiszem egy darabig maradok a jól bevált termékemnél.


Mit is tud ez a krém paletta és miért is van erre szükséged? A válasz nagyon egyszerű, amit én sem tudtam egészen addig, míg ki nem próbáltam a terméket. Egyszerűen tökéletesen feldobja az egyszerűbb sminket is! Mint azt a képen is láthatjátok nagyon pigmentált, ezért elég éppen csak beleérinteni a termékbe az ujjunkat, majd felvinni az arcunkra és máris élvezhetjük azt a kis pluszt fényt, csillogást, amit ez a termék ad. Mivel krém állagú termékről van szó, ezért nagyon könnyű a felvitele és az eloszlatása is. Egy nehezebb és egyben melegebb napot is simán kibír, ugyanolyan szépen emeli ki az arcom egyes részeit mint amikor felvittem. A termék 8 különböző színű krém highlightert tartalmaz, így biztosan megtalálod ami hozzád és a sminkedhez a legközelebb áll. Szóval ha szeretnél egy kis pluszt kipróbálni a sminkek terén, akkor mindenképpen ajánlom, neked ezt a terméket. 



HD Pro Brows - Szemöldök paletta
Mivel viszonylag dús és jól formázható szemöldököm van, ezért sokáig nem használtam szemöldök termékeket. Nagyon sok magyar és külföldi szépség vloggert követek, akiknél szinte elengedhetetlen a szemöldök formázás, minél több ilyen videót megnéztem annál inkább éreztem, hogy lehet nekem is ki kellene próbálnom. Egy nap aztán rávettem magam és kipróbáltam ezt a terméket. Mondanom sem kell, hogy mekkora különbséget értem el, még úgy is, hogy viszonylag megvagyok elégedve a szemöldökömmel festés nélkül is. Lassan hozzászoktattam magam, hogy sminkeléskor mindig szánjak külön időt a szemöldökömre és szép lassan be is épült a rutinomba. 



Próbáltam különböző színeket felvinni a kézfejemre, hogy aztán Ti magatok is lássátok, hogy mennyire pigmentáltak a színek, szerintem a kép magáért beszél. Ha esetleg Ti is pont ilyen helyzetben vagytok vagy esetleg pont egy jó szemöldök formázó palettára van szükséged, akkor bátran ajánlom, hiszen én már annyira megszoktam, hogy el se tudnám képzelni a sminkemet szemöldök festés nélkül.



Remélem tetszett ez a mai cikk Nektek, köszönöm, hogy ma is velem tartottatok és olvastatok!


Szeretettel
Reni

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Szia!
    Én félek kicsit a highlighter-től, könnyen túlzásba lehet vele esni, főleg egy olyan kevés tapasztalattal rendelkező sminkesnek mint én, de lehet megérné kockázatot vállalni mert ez a paletta gyönyörű!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Valóban túlzásba lehet vele esni, de ha mérsékelten használjuk nagyon szép és egyben természetes hatást lehet elérni. Bár nagyon pigementált palettáról van szó, ha keveset használsz belőle nem lehet baj! :)

      Törlés

Like us on Facebook