Öt perces bőrápolási rutin a sietős reggeleken

23:13:00


Bizonyára mindenkinek vannak olyan reggelei, amikor kicsit késében van, ám ilyenkor sem lehet elhanyagolni a reggeli arcápolási rutint. Nagyon fontos, hogy ezt mindig megtegyük, hiszen a bőrünknek szüksége van az ápolásra. Ilyenkor a legjobb megoldás, ha a felére redukáljuk a rutinunkat és próbáljuk azokat a lépéseket véghezvinni, amelyek a legfontosabbak. Én ilyenkor mindig a hatékonyságra törekedek, ami ugyebár eléggé fontos, na de lássuk is, hogy milyen lépéseket tarts be, ha éppen csak öt perced van az arcbőröd ápolására. 




Hideg vizes arclemosás:


Az első és egyben kihagyhatatlan lépés számomra a hideg vizes arclemosás. Abszolút felfrissít és a bőröd is hamarabb "felébred". Rengeteg hasznos előnye van, ha így indítod a reggeledet, ezért szerintem ezt érdemes mindig véghezvinni. 


Szennyeződések eltávolítása:

Akármennyire is törekszünk az esti rutin folyamán a helyes smink és szennyeződések eltávolítására, néha előfordul, hogy ha reggel át töröljük a micellás vattakoronggal az arcunkat, akkor nem teljesen marad fehér a pamacs, ezért mindig jó, ha áttöröljük az arcunkat reggel is, így biztosan nem marad semmilyen szennyeződés az arcbőrünkön. 


Arctisztítás: 

Ha kevés időnk van akkor is muszáj, hogy időt szánjunk az arctisztításra, ezért én ilyenkor a jól bevált termékemet szoktam alkalmazni, mellyel könnyen, gyorsan és nem mellesleg hatékonyan megtisztítom a bőröm. 


Tonik: 

Én abszolút a pumpás kiszerelésű tonikok híve vagyok, pontosan azért, mert ezzel a megoldással sokkal gyorsabban lehet felvinni a tonikot. Persze nem mindenkinek előny ha tonikot használ, de én imádom, mert tökéletesen előkészíti a bőrömet a hidratáló krémre. 


Hidratálás:

A gyors rutinunk zárásaként jó ha használunk egy jól hidratáló krémet, így egész nap hidratált lesz a bőrünk. 


Ti milyen lépéseket nem tudtok kihagyni még a sietős reggeleken sem?
Köszönöm, hogy ma is itt voltatok és olvastatok, várlak vissza!

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook