Avon 2in1 spray | Csalódás

0:57:00


Régóta szerettem volna kipróbálni egy előkészítő és egy fixáló spray-t és amikor megláttam az Avon újságban, hogy ez a kettő funkció egy termékben megtalálható akkor nagyon örültem neki viszont amikor megérkezett és teszteltem akkor sajnos már nem volt akkora nagy öröm. Több külföldi youtubert is követek (elég sokat) és náluk láttam először hasonló terméket, már akkor is nagyon tetszett, hogy nem kell krém alapot kenni primerként az arcomra, hanem egy kényelmesebb megoldást választhatok, ami spray formulában érhető el. Az ő véleményük alapján kialakult egy képem ezekről a spray formulájú termékekről, ráadásul azt tapasztaltam, hogy az elsődleges célja hogy felfrissítse és hidratálja a bőrt, szóval én valami hasonlót is vártam volna a terméktől.


Nem árulok zsákbamacskát, természetesen ez csak az én véleményem és nem biztos, hogy ami nekem nem vált be az másnak se fog, de ez a termék most egy nagy csalódás volt számomra. Sokáig nem szerettem volna olyan cikkeket publikálni a blogra amiben negatívan vélekedek egy termékről, akkor azt inkább nem osztottam meg Veletek és elkönyveltem magamba, hogy ez nekem nem vált be és kész, pedig a negatív dolgok is vihetik előre a vásárlást szerintem. Például az első negatív posztom után (amiben egy sminklemosóról írtam) több üzenetet is kaptam, hogy másoknak se vált be és akkor egy kicsit megnyugodtam, hogy nem csak nekem nem jött be. Nagyon irritált lett a terméktől a bőröm, amitől szerettem volna megóvni azokat, akiknek a bőrük szintén nem rajong az alkoholért és bizony volt ilyen emberke is, aminek nagyon örültem, hiszen ez is egy segítség, tanács volt. Nem szeretném én itt fényezni magam, csupán annyit mondani, hogy a negatív vélemény is vélemény, tehát szeretném ma megosztani az én saját tapasztalataimat az Avon előkészítő és fixáló spray-ről. 



Bármennyire is szerettem volna, hogy jó legyen ez a termék, sajnos ez nem jött össze. Nem szoktam nagyon erősen sminkelni, hétköznapokra szerintem nem is kell, tehát úgy voltam vele, hogy nem kell magasra tenni a mércét, hiszen van mit fixálnia a spray-nek, de nyilván nem egy esti erősebb sminknél tettem próbát, ahol bizony igen is fontos, hogy tartson a sminkünk. Egy alapos arctisztítás után, gondoltam na használjuk is a terméket és amit már az első fújásnál tapasztaltam az sem volt kellemes. Alig, hogy fújtam egy kicsit, nem az a permetezés volt, hanem erőteljes cseppek az arcomon, gondoltam oké majd a következő fújás jobb lesz, hát nem lett jobb, sőt egyre rosszabb lett, hiszen egyre több vízcsepp lett az arcomon. 


Vártam és vártam, hogy a vízcseppek szépen szívódjanak fel, de olyan hihetetlen lassan száradt meg az arcom, hogy néha már én is a kezemmel rásegítettem, hogy gyorsabb legyen a folyamat. Nagy nehezen felszívódott, ezután elkezdtem érezni egy erős húzódó érzést, ami ugyebár nem egy kellemes dolog. Rögtön arra gondoltam, hogy oké biztosan ez egy allergiás reakcióm a termékre, vártam vele egy kicsit, vártam, hogy vörösödjön a fejem (igen szó szerint, hiszen nálam a húzódás után ez szökött következni) és képzeljétek nem volt semmi pirosodás, csupán csak egy húzódó érzés. Ezért ez biztosan nem egy allergiás reakció volt, hanem a termék egy negatív tulajdonsága. Ezek után már kételkedve álltam neki a sminkemnek, de úgy voltam vele, hátha a fixálás jobb mint az előkészítés. 


Kész lettem a sminkkel és újra az az erőteljes cseppes fújást érzetem az arcomon, nos ezek után már tényleg semmi jóra nem tudtam számítani. A sminken erőteljesen látszódott a húzódás, nekem az alapozót kicsit össze is rántotta, ami elég érdekes volt, hiszen "mű" ráncokat generált ezáltal nekem. Mikor belenéztem a tükörbe akkor konkrétan csak nevettem magamon, olyan volt, mintha egy maszk lett volna rajtam. 


Sajnos nekem abszolút nem vált be ez a termék, amit kicsit sajnálok is, hiszen 2in1, ami mindig jól jön, de ez esetben nem jött össze. Esetleg annyit tudnék még ajánlani annak aki kipróbálja, hogy messziről fújja a terméket, úgy is cseppes érzés lesz, de én elkövettem ráadásul azt a hibát is hogy eleinte túl közelről fújtam. 


Nektek bevált ez a termék? Mi róla a véleményetek? 


Köszönöm, hogy ma is itt voltatok és olvastátok a cikkemet, találkozunk legközelebb is, addig is vigyázzatok magatokra! 

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Jó bejegyzés lett, őszinte vélemény :) Nem tudom én sokszor vagyok szkeptikus az Avon termékekkel kapcsolatban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Fontosnak tartom az őszinteséget még akkor is ha ez nem egy pozitív cikk lett☺️
      Sajnos én is egyre jobban távolodok el az Avon termékektől..🙄

      Törlés
  2. It sounds like a great setting spray that I need to get ASAP!

    Love,
    Karolina
    https://karolinakz.blogspot.lt/

    VálaszTörlés

Like us on Facebook