Őszi esti rutinom | 2017

23:53:00


A reggeli rutinos cikkem után sokan jeleztétek Nekem, hogy szeretnétek egy esti változatot is, így nem láttam akadályát annak, hogy megosszam Veletek, hiszen én magam is ugyanannyira szeretem ezeket a cikkeket olvasni és a videókat nézni mint Ti. Egy átlagos napom esti részét olvashatjátok, ami lehet nem annyira izgi, hiszen tényleg csak átlagos, de remélem azért tetszeni fog Nektek!


16:00

Miután hazaérek általában mindig szoktam enni valamit, hiszen egész nap azért csak kifáradok és ilyenkor mindig tele eszem magam valami finom kajával. Ilyenkor szoktunk leülni együtt az asztalhoz és megbeszélni az egész napunkat, kivel mi történt stb..


16:30

. Ezután szokott jönni egy kis pihenés, aminél elengedhetetlen ősszel és télen a gyertyagyújtás (nálam  legalábbis) ha ezzel megvagyok akkor vagy a telefonommal vagy a laptopommal elvonulok a szobámba és átnézem az instagram, youtube, facebook történéseket, ha ezzel kész vagyok akkor már ilyenkor elkezdünk gondolkozni azon, hogy milyen filmet nézzünk este a párommal, hiszen ez egy örök harc nálunk. Ő az akciót szereti jobban, (ami érthető is) én meg a vígjátékokat, szóval nálunk áldás az akcióvígjáték film. :D 


17:00

A háziállatokra is mindig szakítok időt, így a napom egy részében biztosan vagy a kutyával vagy a macskával játszok. Annyira szeretem őket, hálás kis állatok! Általában ilyenkor vacsi előtt szoktam rendet tenni a szobába, ha esetleg úgy van (és általában úgy van, hogy szükséges) valamint reggel és ennek a körfolyamatnak sose lesz vége hahah. :D 


17:30 

Vacsora idő, ilyenkor már nem szoktam sokat enni, van hogy inkább csak a nasi megy jobban. Ebben az időben még nem vagyok teljesen fáradt így ilyenkor tudok időt szakítani a blogra a tervezésre és a fényképek szerkesztésére. Én szeretem mindig jó előre megtervezni a posztokat, képeket és szinte mindent. Amit ilyenkor már sajnos nem nagyon tudok véghezvinni az a fotózás, ugye ilyenkor már hamarabb sötétedik és így abszolút nem lehet szép képeket készíteni, szóval ez vagy hétvégére marad vagy a délelőtti órákra amikor van rá időm. 


19:00

Jól eltelt az idő ugye? Repül az idő a gép előtt, ez veletek is így szokott lenni? Na de közeledünk az estéhez így ilyenkor szoktam lefürödni, hajat mosni és természetesen az arcápolási rutinomat véghezvinni. A fenti képen látott termékeket használtam éppen akkor, ezért kerültek azok oda, de ezek szinte mindig változnak. Ha készen vagyok az arcápolási rutinommal akkor frissen és üdén felteszek mindig egy maszkot az arcomra, ez lehet éppen egy teljes arcmaszk vagy éppen csak egy orrmaszk, ebben az estben az utóbbinál maradtam, méghozzá a Jimjams beauty termékét használtam. 


20:00 

A párommal közösen kiválasztott filmet megnézzük egy forró tea kíséretében és egy nagy takaró alá bújva. Imádom a kuckózós őszi, téli estéket, annyira hangulatos és romantikus. A film után kellően elfáradva vánszorgunk be az ágyunkba és mély álomba szenderülünk. 


Ez lenne az én átlagos esti rutinom, amiben így visszaolvasva lehet tényleg nem sok izgis rész van, de pont ezért átlagos, Persze ha kicsit mozgalmasabb napom van az kihat az estére is és akkor teljesen másképpen alakulnak ezek a dolgok. 


Remélem tetszett Nektek ez a cikk, köszönöm, hogy ma is itt voltatok és elolvastátok a bejegyzésemet. Ha bármi kérdésetek, észrevételetek van, akkor azt nyugodtan írjátok meg nekem a blog facebook oldalán. 


Szeretettel
Reni

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. A "milyen filmet nézzünk este a párommal, hiszen ez egy örök harc nálunk" mondatodnál felkacagtam, mert ugyanígy megy nálunk is a dolog :D :D általában egy animációs film megteszi mindkettőnknek, vagy amit te írtál: akcióvígjáték =)

    Tetszett a bejegyzés, megkérdezhetem, hogy az első képen a kis fém kosár honnan van? *-* Annnnnyira nagyon szeretnék már egy ilyet! Köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legalább nem csak nálunk van így 😂
      Én a KIK-ben vettem de láttam a Pepco-ban is szóval érdemes ott is szétnézni! ☺️😘

      Törlés

Like us on Facebook