Avon páros | arctisztító gél+arcmaszk

22:11:00


Ehhez a cikkhez már nagyon régen elkészültek a képek, tulajdonképpen már csak a tartalom megírása hiányzott ezért ma úgy döntöttem, hogy bemutatom Nektek ezt a 2 csodás Avon-os terméket. Egy időben nagyon sokat rendeltem tőlük ám mostanában nem nagyon figyeltem a termékeiket. Pár héttel ezelőtt viszont a kezembe került a katalógus és nem tudtam megállni, hogy ne rendeljek valamit. Azt gondoltam, hogy most egy jól bevált párost szeretnék rendelni, de amire én gondoltam az sajnos nem volt a katalógusban így maradt ez a páros, amiből már az egyiket ismerem és az egyik kedvenc arcápolási termékem. 


Elsőként a már jól bevált arctisztító gélről szeretnék beszélni, ami nagy kedvencem és már többször is újrarendeltem. Mostanában elég sok új arctisztítót próbáltam ki különböző textúrákban, volt itt habos, gél állagú és volt folyékony állagú is, szóval van mihez hasonlítani a terméket. Talán az egyik legkedveltebb textúrám az arctisztítóknál a gél állagú, hiszen nem folyik el az arcomon a termék, könnyű a felvitele és szerintem jobban is lehet megtisztítani vele az arcbőrt mint egy folyékony lemosóval. A habzó arctisztítót nemrég volt lehetőségem kipróbálni és őszintén az is nagyon tetszett, az egyik legjobb lemosók. Na de most térjünk is rá a termékre, hiszen nagyon sok pozitív tapasztalatom van vele kapcsolatban. 


Szerintem ha egy olcsó, megbízható arctisztítót keresel ez tökéletes lehet számodra, Ezt szerettem volna így az elején leszögezni. A termék 125 ml tartalmaz, ami azt jelenti, hogy jó pár hónapra elég lesz a mindennapos használat mellett is. Egy kicsi problémám van vele méghozzá az, hogy a termék kupakja kicsit megbízhatatlan, már a második tubusom megy tönkre idő előtt, de végül is ez megbocsájtható ha egy jó termékről van szó, nem?! Maga a termék egy rózsás arctisztító gél, aminek nagyon kellemes illata van. Sokáig megmarad az arcbőrön az illat szóval akit ez irritált annak nem biztos, hogy a legjobb választás lehet. Ez mellett imádom mind használat közben mind a végeredményt amit a termék nyújt. Feltűnően szépen megtisztítja a bőrt és a pórusokat valamint nagyon puhává és ápolttá teszi a bőrt. Ezután próbáltam ki a termék párját méghozzá az arcmaszkot. 



A számomra újdonságot ez a termék jelentette. Sokat írtam már a blogra, hogy az egyik kedvenc termékemet azaz egy Avon-os arcmaszkot mennyire imádtam és nem hiszem, hogy lesz ami felül tudja szárnyalni, aztán jött a Magister Products maszk ami teljesen elvarázsolt, mert a bőrömmel valami olyasmit tett, amit más termék nemigen. Ezek után kicsit nehéz lett volna bármilyen terméknek is felülmúlni azt a maszkot és hát őszintén nem is annyira sikerült. Nagyon bíztam benne, hiszen emlékszem milyen sokáig az Avon-tól rendeltem az arcmaszkjaimat és vártam, hogy ennek is olyan kiemelkedő eredménye legyen mint azoknak, de sajnos nem tudta ezt hozni számomra. A probléma talán ott van, hogy egy sima átlátszó arcmaszkról van szó, ami ebben az esetben nem tudott újat adni az arcbőrömnek ezért nem láttam túl sok változást a maszk felkenése előtt és lemosása után. Egyébként ennek a terméknek is iszonyatosan jó illata van és hosszantartó is. A termék 75 ml kiszerelésben kapható, ami szintén elég egy darabig. Sajnálom, hogy ezt kellett róla írnom, de csak az igazat szeretném Nektek átadni.


Minden terméket megtudtok rendelni a katalógusból vagy az interneten az Avon oldalán. Remélem tetszett Nektek ez a cikk, ha bármi kérdésetek lenne írjatok Nekem nyugodtan üzenetet! :)

Egyébként ha szeretnétek még többet megtudni rólam és a mindennapjaimról kövessetek be intstagrammon csoszrenata néven! 

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook