5 tipp a jobb instagram fotókért

23:03:00


Az utóbbi időben sokkal jobban odafigyelek az intagrammom kinézetére, ami szerintem elég látványos javulást hozott az oldalamnak. Nagyon szeretek képeket készíteni és ezeket a képeket szeretem megosztani a követőimmel is. Ma 5 olyan tippet hoztam Nektek, ami segíthet számotokra abban, hogy hogyan készítsetek jobb fotókat az oldalatokra. Tudom az enyém se tökéletes (bár szeretném, ha az lenne) és hogy van még bőven mit tanulnom, de igyekszem minél több dolgot elsajátítani és persze a tippjeimet, trükkjeimet megosztani Veletek. Ha szeretnétek követni akkor csoszrenata néven megtaláltok! 



Megszokott fotós hely:

Ezt a pontot gondoltam elsőre megemlíteni, hiszen ez a legfontosabb szerintem. Jó ha van egy olyan helyünk a lakásban, ahol magabiztosan mozgunk, amit mát jól megszoktunk, hiszen ezen a helyen jobban tudunk tájékozódni és ezáltal könnyebben tudunk képeket is készíteni. Ezen a helyen mindig próbáljunk rendet tartani, hiszen ha nem így teszünk, akkor ott gyorsan fejetlenség lesz. Fontos, hogy ezen a helyen minden olyan fotós kelléket és miegymást megtaláljunk amire szükségünk lesz a fotózás alatt, így nem kell a lakás egyik feléből a másik felébe rohangálni feleslegesen.  


Természetes fény:

Fontos, hogy úgy válasszuk meg a megszokott fotós helyünket, hogy ott legyen bőven természetes fény, hiszen ezt nem győzöm hangsúlyozni, a természetes fénynél nincs jobb, ennek hiányában még a képet sem lehet olyan természetessé varázsolni, mint ahogyan azt a természetes fény tenné. Erre tényleg érdemes nagyon odafigyelni, hiszen ha Ti is készítetek pár képet, majd látni fogjátok a különbséget a képeken, például egy kép nem lesz ugyan olyan fényviszonyokkal ellátva délelőtt 10-kor, mint délután 14:00-kor, ilyenkor jön jól a szerkesztés, amihez ha egy kicsit is értesz már szuper képeket tudsz készíteni. 


Aktuális fényképezőgép / telefon: 


Fontos, hogy legyen egy olyan eszközünk, amivel már jól összeszoktunk és amit már jól ismerünk, mert ezek a tényezők nagyban előre tudják vinni a fotózás menetét. Szerintem tudnunk kell a saját magunk korlátait, hogy mit engedhetünk meg magunknak, mert az én meglátásom alapján abszolút nincs szükség 400.000 Ft-os fényképezőgépre ahhoz, hogy szép és minőségi fotókat készítsünk az intagramra vagy a blog oldalunkra. Sokkal többet ér egy olyan eszköz, amit ismerünk és persze tudunk is használni! 


Képek szerkesztése:

Az egyik legjobb dolog a fotózásban és a képekben az az, hogy lehet őket szerkeszteni. Hihetetlen de nem is gondolnánk mennyi mindent ki lehet hozni egy képből a szerkesztés során. Én általában a világosítási funkciókat használom, hiszen arra van a legnagyobb szükségem. Ez mellet még rengeteg funkciót megtalálhattok a Snapseed alkalmazáson, ahol valóban életre kelnek a képek a szerkesztéstől. Az elején nem könnyű, de egy kis gyakorlással nagyon gyorsan és könnyen bele lehet jönni a szerkesztésbe. 


Tervezd meg előre a kinézetet:

Én is csak nemrég jöttem rá arra, hogy milyen jó dolog az ha előre megvan tervezve, hogy milyen képeket fogok kitenni majd az oldalamra. Szerintem nagyon praktikus, hiszen így előre látod a kinézetet és így sokkal könnyebb a képeket összeilleszteni szerintem. Én imádom az előretervezést, amit egy Plann nevű alkalmazás tesz lehetővé. Próbáljátok ki ti is, hiszen nagyszerű, főleg azok számára, akik odavannak az instagrammért. 



Remélem tetszett Nektek ez a cikk és hasznosnak találtátok. Köszönöm, hogy ma is itt voltatok és hogy olvastatok! Legyetek jók!

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook