Ziaja termékek | Karácsonyi kiadás

0:20:00


Ma egy igazán karácsonyi cikkel készültem Nektek, ugyanis olyan termékekről lesz szó, amit én szívből ajánlok Nektek ajándékozni karácsonykor. Az illatok, a megjelenés minden a karácsony köré fonódott a Ziajánál. Már elég régóta használom ezeket a termékeket és nagyon pozitív véleményem van velük kapcsolatban, ezért ma szeretném őket bemutatni.


Ezeket a termékeket használva egyből karácsonyi hangulatba kerültem, olyan kellemes narancs, csokoládé illat árasztja el a fürdőt és a szobát a használat után, hogy az hihetetlen. Nincs is nagyon szükségünk különböző illatosítókra,mert ezek a termékek bőven elég illatanyaggal árasztják el a házat.  


Elsőként a nagy kedvencemet szeretném Nektek bemutatni, hiszen nálam tusfürdő még nem volt ekkora favorit. Az egész család oda van érte, nem hiába. Kellemes narancsos illata sokáig megmarad a bőrön (is), nagyon kellemes textúrája van a terméknek, ami azért tetszik különösen nekem, mert nem az a tipikus folyós tusfürdőről van szó, hanem egy sűrűbb textúrája termékről. Továbbá azt is nagyon preferálom, hogy a termék nem ömlik ki a nyíláson, hiszen nem nagy nyílás található rajta. A kupakos megoldás szerintem nagyon praktikus.


Ha szeretnétek egy olyan tusfürdőt, ami minden szempontnak megfelel, akkor ez a Ti terméketek, én személy szerint imádom, több rokonomnak is ezt fogok ajándékozni karácsonykor.


Nagyon nehezen tudok hozzászokni ahhoz a gondolathoz, hogy télen minden nap kellene kennem kézkrémmel a kezemet, mert annyira száraz, hogy képes a vérzésig kiszáradni. Egyszerű a megoldás erre a problémára, meg kell találni a számunkra legmegfelelőbb terméket, amit bizony minden nap fogunk használni. Nálam ez a termék abszolút bevált, minden este az ágyam mellett tartom, így tuti biztos nem fogom elfelejteni a krémezést. Nagyon praktikusnak tartom a pumpás megoldást, hiszen így nem kell vacakolni a termék nyitásával. A termék illata hihetetlenül kellemes narancsos, csokoládés illatokat ötvöz, ami számomra már egy külön illatvilágot alkot. Természetesen nagyon jól hidratálja a bőrt és nem mellesleg nagyon puhává varázsolja a bőrünket.


Tudjátok, hogy imádom a különböző arcmaszkokat, hiszen egy-egy jó minőségű arcmaszk valóban csodát tud tenni az arcbőrrel, ezért én mindig azt mondom, hogy a rutinotokba mindenképpen érdemes beiktatni, sőt akkor is nagyon jól jön a bőrnek az ilyen fajta feltöltődés ha például évszak váltás van. Nagyon kíváncsi voltam erre a maszkra, hiszen mégis csak kakaóvajas ami már önmagában is izgalmasnak tűnik. Száraz és normál bőrűeknek ajánlott én viszont csak a száraz bőrűeknek tudom szívből ajánlani, mert használat után az én normál típusú bőrömön hagyott zsírosabb részeket. Egyébként felkenés után szépen hidratálja a száraz területeket. Az illat mennyei, egyszerűen képes lettem volna megenni annyira kellemes. 



Nagyon sok ajakbalzsamot próbáltam már az évek alatt, volt amelyik nagyon bevált és persze volt olyan is, ami már kevésbé. Nagyon jó hírem van, hiszen ez a Ziaja kakaóvajas ajakbalzsam abszolút bevált. A legjobb tesztelési módom ezeknél a termékeknél, hogy egy éjszakára felkenem az ajkaimra a terméket és ha reggelre még van a számon termék vagy esetleg teljesen beszívta és hidratáltak lettek tőle az ajkaim akkor már tuti jó termékről van szó! Ebben az esetben is simán átment a termék, nagyon szeretem, mert nagyfokú hidratáltságot nyújt az amúgy nagyon száraz ajkaimnak.


Remélem tetszett Nektek ez a cikk, én tiszta szívemből tudom ajánlani Nektek ezeket a termékeket, hiszen tényleg nagyon jól hidratálnak, amire ebben a hideg időben szükségünk is van. Köszönöm, hogy ma is itt voltatok velem és hogy olvastatok! 


Szeretettel
Reni

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Én is imádom a Ziaja termékeket! Tervben van tőlük egy karácsony előtti vásárlás még... :D A tusfürdőért szintén odavagyok, de a narancsos ajakbalzsam is isteni! Nagyon tudom ajánlani a Manuka fa termék családot is, nekem nagyon bevált ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de jó! Én is nagyon megszerettem a termékeket :) Köszi szépen, lehet még karácsony előtt én is kipróbálom a Manuka termékeket! ☺️

      Törlés

Like us on Facebook