Ünnepi kényeztető rutin

23:14:00


Fontos, hogy az ünnepek alatt is foglalkozzunk magunkkal, amit a legjobban egy-egy kényeztető rutin alkalmával teszünk meg leginkább. Én nagy híve vagyok ezeknek a kikapcsolódós délutánoknak, hiszen olyan energiabombát kapok, amire minden nőnek szüksége van szerintem. Nálam a kényeztető délután abszolút nem csak a krémekről szól, sokkal inkább figyelek a lelki harmóniára, amit egy finom illatú gyertyával és egy jó könyvvel tudok a leginkább elérni valamint azzal ha teljesen ki tudom kapcsolni az agyam.


Ajánlom Nektek is figyelmetekbe, hogy ha csajos délutánt tartotok vagy csak egy kis én időt akkor ilyen kis "apróságokra" is figyeljetek, mert néha többet jelent mint az egész eltöltött idő. Sokkal hangulatosabbá teszi az egészet, például én a fürdés közben is szoktam olvasni, engem nagyon ellazít főleg ha a rózsa illatú Bulgarian Rose tusfürdővel fürdök. A fürdés után jön nálam egy alapos testápolás, mert ilyenkor télen nagyon ki tud száradni a bőröm, így mindig ügyelek arra, hogy 1 héten legalább egyszer egy rendes testápolást beiktassak. Ezután az arcápolás következik, amit nem szeretnék most nagyon részletezni, hiszen készülőben van egy arcápolási rutinos bejegyzés is, amiben mindenről részletesen olvashattok majd. Mindenesetre ilyenkor sem maradhat el az alapos rutin véghezvitele, bár ilyenkor gyakran megesik, hogy bőven kiegészítem több termékkel, ez attól függ, hogy mennyire érzem szükségesnek.


Tudjátok, hogy imádom az arcmaszkokat egyszerűen megvagyok értük bolondulva ezért ilyenkor mindig valami különleges vagy új termékkel próbálkozom. Miután kész vagyok annyira jó érzéssel tölt el, hogy végre nem száraz a bőröm és még az arcom is ápolt.


A szemöldökszedés nálam mindig egy kritikus pont, viszont magamnak sokkal jobban szeretem megcsinálni. Mindig olyan nehezen kezdek neki, aztán olyan gyorsan végezni szoktam, hogy észre sem veszem, de a kezdet mindig nehéz. Ez nálatok is így van?


A körmeim ápolására is nagy figyelmet fordítok, mert a Coconutoil Cosmetics körömolaját használom, ami segít a körömágy puhává varázsolásában és a körmök ápolásában, ami kifejezetten fontos a hideg időben, főleg az olyanoknak mint nekem, hiszen utálom a kesztyűt.


A hajunkról se feledkezzünk meg, hiszen egy-egy ilyen rutin pontosan tökéletes arra, hogy nem csak egy sima mosást végezzünk el a hajunkon, hanem egy kicsit több időt szánva rá ápoljuk. Jó alternatíva a különböző hajmaszk, hajpakolás, ami egyből élettelivé varázsolja a hajunkat. Miközben szárad a hajam egy forró tea kíséretében újra a kezembe fogom a könyvet, mert így iszonyatosan hangulatos tud lenni.


 Nekem így telik egy-egy ilyen kényeztető rutin, remélem Ti is szoktatok időt szánni magatokra, hiszen az ünnepek alatt meglehetően mindenhova rohanunk általában ilyenkor van a legnagyobb szükségünk a kikapcsolódásra, ami alatt még szépülünk is. 

Ha van kedvetek akkor Ti is írjátok meg kommentben, hogy nálatok hogyan telik egy ilyen kényeztető rutin! Köszönöm, hogy ma is itt voltatok és hogy olvastatok!
Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook