5 tipp, ha elakadtál a blogolásban

23:33:00


Bizonyára minden bloggerrel megesik, hogy a blogolásban kicsit elakad és ilyenkor gyakorta érezhetjük azt, hogy inkább feladjuk mint, hogy folytassuk. Na ez az amit nem szabad csinálni, kitartónak kell lenni és türelmesnek! Ha esetleg éppen most ilyen problémával küszködsz akkor ajánlom Neked ezt a cikket, hiszen 5 jól bevált praktikát osztok meg. 


Változtass környezetet:

Furcsán hangozhat de valóban egy jó alternatíva lehet, ha abszolút bekövetkezett az, hogy elakadtál a blogolás terén. Nekem sokat segít az, ha például az eddig jól megszokott ágyamból mondjuk egy másik helyre elvonulok egy forró tea kíséretével, újabb ötletek jönnek és nem kell törnöm a fejem minden egyes mondaton. Én nagyon szeretem ezt a módszert, hiszen ez az apróság nekem nagyon sokat jelent és sokat is segít. 


Olvass más blogokat:

Nagyon sokat lehet tanulni a másik munkásságából. Én mindig olyan nagy örömmel várom azoknak a bloggereknek a cikkeit, akiket napról napra követek, hogy képes vagyok többször is felmenni az oldalukra megnézni, hogy van-e már fent új cikk. Sokat tanulhatsz a másik tartalmából, képeiből és az egész blogjából is, ami téged előrébb fog vinni. 


Gondold újra a témát:

Ha gyakran megesik veled, hogy elakadsz a blogolásban akkor szerintem érdemes átgondolnod, hogy nem-e azért következik ez be nálad, mert nem jó a téma választás. Érdemes már a blogolás megkezdése előtt végiggondolni, hogy milyen témával szeretnénk foglalkozni az oldalunkon, ám van, hogy ez csak később éleződik ki bennünk, ami nem feltétlen jelenti azt, hogy ez baj lenne, de akkor is érdemes átgondolni, hogy mit is szeretnénk pontosan. 


Próbálj ki valami újat:

Ha pedig abszolút nem találod a legjobb utat, akkor pont itt az ideje, hogy kipróbáld magad egy új dologban, mondjuk egy új témában, hiszen sokszor ez a siker kulcsa. De ez az új dolog sok mindenre vonatkozhat, a lényeg, hogy innenstől már neked kell megtalálnod azokat a dolgokat amik Téged fel tudnak tölteni és újra vissza tudsz majd rázódni a blogolás világába. 


Kérdezd az olvasóid:

Én nagyon fontosnak tartom, hogy kommunikáljunk az olvasóinkkal, hiszen ők olvasnak minket bloggerket. Jó ha néha megkérdezed Tőlük, hogy milyen témában szeretnének olvasni az elkövetkezendő időkben, vagy akár az is jó megoldás lehet, hogy választanak jó pár cikk ötlet felsorolásból és amire a legtöbb szavazat érkezik érdemes azt előtérbe helyezni. 


Remélem, hogy tudtam Nektek segíteni ezzel a pár ötlettel és ha igen akkor ne felejtsétek megemlíteni ezt Nekem kommentben! 


Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook