Könnyed őszi smink

23:00:00


A blogon viszonylag kevés a sminkes bejegyzés, ezért gondoltam ma mutatok Nektek egy könnyed őszi sminkemet. Nálam ez egy általános smink, ilyenkor jöhet bármi amihez kedvem van. Sokszor a ruhám dönti el, hogy milyen színű és stílusú legyen a sminkem, de sokszor ebbe a kedvem is beleszól. Ősszel szeretek tipikus őszi színeket használni, ilyenkor előkerülnek a sötétebb színek is, melyek alapból is közelebb állnak hozzám. 


Az alapok:

Én a sminkelést mindig az alapokkal szoktam elkezdeni, szerintem így lehet a legszebben felépíteni egy sminket. Az alap nálam mindig a bőrtónus kiegyenlítését és a bőrhibák eltűntetését jelenti, ezért elsősorban egy jól fedő alapozót szoktam használni a Catrice-től, amire az van írva, hogy 18 órán át tartó hatást biztosít, nos ez azért nem egészen így van, hiszen nem bír 18 órát. Ettől függetlenül én nagyon szeretem mert jó a fedése, könnyű a felvitele és az eldolgozása is egyszerű. 


Az alapozás után szokott következni nálam a korrektor felvitele, ami fontos számomra, mert nekem ez adja meg a kiemelést az arcomon na meg persze a korrektor tünteti el a szem alatt elszíneződéseket, táskákat. Hála nekem nem annyira kell erre koncentrálnom, viszont sokkal szebbnek és teljesebbnek érzem a sminkemet ha használom. 


Az alapozás és a korrektorozás mit sem ér ha nem fixáljuk egy szuper púderrel, erre mindig ügyelni szoktam, hiszen nagyban segíti, hogy fixen maradjon a sminkünk egész nap. Jelen pillanatban a Maybelline affinitone púderét használom, amivel teljesen megvagyok elégedve, pontosan azt tudja amit várok is egy ilyen terméktől. 



Bronzosítás, színek 

Ha készen vagyok az alappal, ami nálam a fent említett termékekkel készül, akkor a bronzosítás következik, amit imádok. Emlékszem mikor elkezdtem sminkelni én mondtam, hogy soha nem fogok ilyen és ehhez hasonló termékeket használni, mert túl sok macera és hogy anélkül is jól tud mutatni a smink. Na igen itt a bökkenő, hogy nem úgy mutat, mert azóta már rászántam magam a bronzosítás fortélyait elmélyíteni. Teljesen más lesz a végeredmény, ami szemmel is látható, a bronzosítással szépen ki tudjuk emelni arcunk egyes pontjait, szóval én ezt mindenképpen ajánlom. Nálam a bronzosítás az egyenlő a bronzosítással és a pirosítással is, hiszen alapból is 2in1 terméket használok erre a célra. A barnító és pirosító gyöngyök pontosan olyan természetes hatást tükröznek az arcon amire nekem szükségem van, így már régóta ez a jól bevált termékem. 


Ősszel szeretek sötétebb színeket használni a szememre, őszintén nem tudom miért. Egyszerűen úgy érzem, hogy ilyenkor már nem az én színem a világos rózsaszín és társai. Amit láthattok is a képen a W7 cometics palettáját használom ősszel, hiszen ebben minden olyan szín megtalálható, amit szívesen viselek ebben az időben. Egy gyönyörű nude paletta ami szuper pigmentált, imádom! 


Szempillaspirál, rúzs:


Mostanában nagyon sok szempillaspirált felhalmoztam magam körül, aminek az okát nem teljesen tudom. Nem is igazán szoktam őket váltogatni, az a típusú ember vagyok, aki szereti úgy kidobni a termékeket, hogy abban már egy csepp se legyen, szóval most egy darabig biztosan nem lesz ilyen problémám. Mivel alapból hosszú szempillákkal vagyok megáldva és ráadásul még szemüveges is vagyok ezért vigyáznom kell a spirálozással olyan értelemben, hogy a szempillám végei ne karcolják egész nap az üveget. Nekem is nagyon rossz érzés és gondolom a szemüveg lencséjének se a legjobb szóval erre próbálok mindig ügyelni. Egyébként mostanában a Mark szempillaspirálját használom, amivel eleinte nem voltam teljesen megelégedve, de aztán olyan jól összeszoktunk, hogy szuper végeredményeket érünk el, sokszor kérdezik is, hogy "neked műszempillád van".


A rúzs kérdés nálam eléggé rizikós, hiszen a hidegebb időben én jobban szeretem a praktikusságot ami abban mutatkozik meg, hogy nem rúzst viszek fel az ajkaimra, hanem ajakbalzsamot, ami persze jól mutat egy nude sminkkel, de egy erősebbhez már nem feltétlenül. Szóval ha megyek valahova sokszor ajakbalzsamot kenek fel a rúzsom alá, ami egy jó alternatíva lehetne, de nem az, mert sajnos nálam így veszít a tartósságából a rúzs. 



Ez lenne az én őszi könnyed sminkem, amit tényleg nem szoktam túlzásba vinni, de számomra nem is ez a lényeg. Szeretem ha egy smink a természetességet tükrözi és ezt szeretem betartani ősszel is, amikor már sötétebb színeket használok. 


Remélem tetszett Nektek a cikk,  köszönöm, hogy ma is itt voltatok és olvastatok! 


Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook