Mit viseltem a hétvégén? | 1.rész

0:58:00


Régóta motoszkált a fejembe, hogy valami hasonló cikket írjak, de nem volt meg teljesen a koncepció így hagytam, hogy majd később több ötletem legyen hozzá és jól is tettem. Olyan ötletem támadt, hogy egy hónapban több olyan hétvégét is tartanék, amikor megörökítem az outfiteim és ezt persze Nektek is bemutatnám itt a blogon, ez általában kettő szettből fog állni, ha csak nem háromból. Ez attól is függ, hogy mit csinálok a hétvégén, mert azért az itthon ülős szettemre szerintem senki nem kíváncsi. Pontosan emiatt nem is mondok olyat, hogy minden hétvégén lesz ilyen cikk, mert ezt nem ígérem, amikor úgy gondolom, hogy igen ezt most megosztom Veletek is akkor azt úgy is látni fogjátok! :)


A mostani hétvégémen kettő nagyon különböző outfitet viseltem, hiszen a szombatom és a vasárnapom teljesen az ellentettje volt egymásnak, míg a szombat egy lazább pihenősebb nap volt addig a vasárnap egy kicsit komolyabb, mert programjaink voltak így szerettem volna kicsit elegánsabban felöltözni. 


Szombaton mint ahogy azt említettem egy lazább, pihenősebb napom volt, így nem is öltöztem túl magam. Több cikkben is említettem már az őszhöz való rajongásomat és mint azt tudjátok is nálam nincs ősz nagy kötött pulcsik nélkül. Rám fért már egy pulóver vásárlás is így a New Yorkerbe beszereztem ezt a zöld meleg kötött pulcsit, ami ilyenkor szerintem mindig jól jön. Hozzá a kedvenc Amisu farmeremet párosítottam, ami szuper kényelmes és divatos is. 



Jöjjön is a vasárnap, amikor is már egy elegánsabb szettet választottam. A Hádában találtam rá erre a gyönyörű lila strasszos gallérú blúzra, szerintem bátran kijelenthetem, hogy szerelem volt első látásra. A galléron a strasszok teszik a szettet elegánssá, ami nekem különösen tetszik, hiszen én a minimalizmus híve vagyok ilyen téren is. Szeretem amikor egy ilyen egyszerű blúzt így fel lehet dobni. Természetesen a számomra egy kedvenc nadrágot párosítottam hozzá a fehér nadrágomat, ami szerintem soha nem megy ki a divatból. 


Szeretném külön megemlíteni a parfümömet is, ami egy Mex női kellemes illatú parfüm. Ha egy nőies, könnyed parfümre vágysz, aminek tényleg különleges illata van akkor én ezt szívből tudom ajánlani Nektek! 


A szürke táskákról terveztem egy külön cikket írni, hiszen ennek a képen látható táskának még van 4 társa is, amit mind imádok egytől egyig. Ám a végleges döntésem az maradt, hogy nem lesz külön cikk, mert szerintem unalmas lenne számotokra egy "táska bemutató", de azért ne aggódjatok mert arra gondoltam, hogy így outfitek formájában fogom Nektek bemutatni. 





Ez a cikk számomra egy könnyedebb bejegyzés lett, amit nem is bánok, hiszen ilyenek is kellenek az oldalra szerintem. Valószínű a többi "mit viseltem a hétvégén" cikk is ilyen lesz, aminek remélem örültök. :)


Ha bármi kérdésetek van azt írjátok meg nekem üzenetben akár facebook-on akár az e-mail címemen. Egyébként instagrammon is megtaláltok csoszrenata néven. 


Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook