2 lépés amit megtehetsz, hogy a heted sikeresen induljon

14:36:00


Gyermekkorom óta különlegesebbek a vasárnapok számomra, hiszen ez az a nap, amikor önfeledtül akár az egész napom csak pihenéssel tölthetem, természetesen ezt az időt kiskoromban sok játékkal töltöttem, de mióta felnőttem megtanultam értékelni a pihenést, s tulajdonképpen megfogalmazódott bennem az is, hogy milyen az aktív és a passzív pihenés. Ahhoz, hogy a hetet sikeresen tudjam kezdeni számomra kettő nagyon fontos dologra kell figyelnem, s hosszútávon abszolút észrevettem a változást, ezért szeretném Veletek is megosztani, hátha valakinek segíteni tudok.


Vasárnapi pihenés:

A vasárnapokat pontosan azért szeretem annyira mert lezárják a heteket, de közben már előkészít egy újabb hétre, s az hogy Te hogyan készülsz fel az csakis rajtad múlik. Az egyik legfontosabb dolog szerintem, ahhoz hogy egy sikeres hetet tudjatok elkezdni az nem más, mint az aktív vasárnapi pihenés. Higgyétek el, nagyon sokszor tapasztaltam, hogy tiszta káosz lett a hetem mert a hét utolsó napján nem tudtam pihenni, s ezt Ti elkerülhetitek ha elég időt szántok magatokra. A hétfő reggelt kipihentem és frissen megkezdeni szinte felüdülés, szóval ezt ajánlom mindenkinek.


Heti tervezés:

Az ember életében a célok nagyon maghatározóak tudnak lenni. Sokszor nem is gondolnánk, hogy egy-egy kisebb cél, amit a hét elején kitűzünk magunknak később mennyit is jelenthet. Pontosan ezért tudlak Titeket is arra biztatni, hogy vasárnap, tervezzétek meg előre a heteteket, na jó nem arra kell gondolni, hogy minden kis apró dolgot, de a fontos dolgokat mindenképpen rendszerezzétek előre, mert ez iszonyatosan sokat tud segíteni. Tűzzetek ki célokat magatok elé mindegy, hogy kisebb vagy nagyobb a lényeg, hogy legyen motivációtok, s ha sikerül teljesítenetek akkor az egy plusz lökést fog adni Nektek, ami abban is segít, hogy ne csak a hét elejét kezdjétek sikeresen, hanem a hét végét is sikeresen tudjátok zárni. 


Remélem, hogy hasznosnak tartottátok ezt a bejegyzést, s ha szeretnétek akkor több életmód bejegyzéssel is jelentkezhetek. Ha esetleg van Nektek valami tuti ötletetek, hogy hogyan lehet mégkönnyebben kezdeni a hetet, akkor íjátok meg nekem kommentben!


Köszönöm, hogy ma is itt voltatok és olvastatok!

Szeretettel

Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook