Alap outfit, ami sosem lehet unalmas

23:14:00


 Egy régebbi outifit bejegyzésben már beszámoltam Nektek a kedvenc fekete-fehér szettemről, s bár az nyári összeállítás volt ha szeretnétek szívesen megcsinálom esetleg téli verzióban is, de ma szintén egy nagyon kényelemes, s egyben szuper nőies szettet mutatok be, ami nagyon nagy kedvencem, hiszen alap darabokból áll, de pont ez teszi nagyszerűvé. Ezek az összeállítások számomra sosem unalmasak, hiszen mindig feldobom valami kiegészítővel.

A mai összeállítás is pont ilyen, egy egyszerű farmer és egy fekete felső, szinte már átlagosnak mondható, de ezzel a rózsaszín kockás sállal nagyon fel lehet dobni az összképet. Sokszor állítok így össze outfiteket, hiszen a ruhatáram 80%-a alapdarabokból áll, ami azért is nagyon jó szerintem, mert így sokkal könnyebb válogatni, valamint egy szuper kiegészítővel - hidegebb időben sállal, sapkával szuperül mutatnak.

Természetesen nem fontos ilyen nagy sálat hordanotok, ha nem preferáljátok, én sem szerettem egy időben, de az utóbbi időben nagy kedvencem lett elsősorban azért, mert nagyon kényelmes és melegen tart. Egyébként többen is kérdeztétek, hogy honnan van ez a sál, a válasz pedig a H&M-ből. Ajánlom figyelmetekbe, mert nagyon sokszor látok csudi jó sálakat ott, akár egész jó akciókkal együtt.




Remélem, hogy tetszett Nektek ez a mai bejegyzés, én nagyon szeretem elkészíteni ezeket a cikkeket, s csak remélem Ti is legalább annyira szeretitek, mint én. Ha esetleg van valami különleges téma ötletetek az ünnepek közeledtével, akkor írjátok meg lent kommentben.


Köszönöm, hogy ma is velem tartottatok és olvastatok, találkozunk legközelebb is!

Szeretettel

Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook