Mini Ebay ékszer haul 2017

22:24:00


A kiegészítők fontosságát gyakran elfelejtjük a rohanós hétköznapok alkalmával, amikor is örülünk ha az aznapi outfitünket ki tudjuk választani, nem még, hogy ékszereket is válogassunk ugye? Ezért is gondoltam, hogy ma írok erről,mert szerintem nem vagyok ezzel egyedül. 

Most jött nekem is az ötlet, hogy erről írjak, a Pinterest csodálatos képei közül válogattam és nem tudtam megállni, hogy elő ne vegyem a mostanában rendelt ékszereimet és egy cikket írjak róluk. 

Nem tudom Ti hogy vagytok vele de szerintem egy minimalista jól összeválogatott outfitet nagyon fel tud dobni egy-egy hozzá passzoló kiegészítőt. Ez a kiegészítő bármi lehet, ami szerinted feldobja a szettedet. 













Elsőként az óráról szeretnék beszélni, amit a legjobban szeretek ebben az ékszeres összeállításban. Általában ez az a kiegészítő, amit majdnem minden nap viselek. Nagyon szeretem, mert számomra nagyon különleges az alakja miatt, ami egyből megfogott az órában, ezért is rendeltem meg. Szerintem nagyon letisztult, kifinomult és nőies, ez az óra, szinte minden összeállításhoz illik, ami nagyon praktikus számunkra. Akár egy farmer felső kombóval, akár egy elegánsabb szetthez is el tudom képzelni. 

A nyakláncok is nagy kedvenceim, hiszen egy elegáns outfithez szerintem tökéletes lehet a többrészes nyaklánc. A másik köves pedig egy lazább, hétköznapi szetthez tudom elképzelni. Féltem egy kicsit, hogy nehogy bőrirritációm legyen, de hála nem lett egy nyaklánctól sem. 

Az 5 darabos gyűrűvel még barátkozom, hiszen egy időben nagyon szerettem a gyűrűket de ez az érzés mára már halványult. Nem adtam fel a próbálkozást, ezért rendeltem ebből is egy csomagot és szerintem jól is tettem, mert egy szép manikűrrel nagyon szépen tudnak mutatni ezek a gyűrűk!


Ezeket az ékszereket az Ebay-en rendeltem és örömmel mondom, hogy mind nagyon jó minőségben érkezett meg, 2 héten belül, kivéve a többrészes nyakláncot, amire 3 hetet kellett várnom, de még mindig jobban megéri, mint ha a boltban venném meg dupla ennyi pénzért. 

Az ékszerek rendelési linkjei:

Gyűrű: IDE KATTINTVA rendelhető!
Többrészes nyaklánc: IDE KATTINTVA rendelhető!
Köves nyaklánc: IDE KATTINTVA rendelhető!
Óra: IDE KATTINTVA rendelhető!


Köszönöm szépen, hogy ma is itt voltatok Velem és olvastatok, ha tetszett a cikk legyél rendszeres olvasója a blognak, hogy ne maradj le semmiről! 

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Omg, az az óra gyönyörű! :) A köves nyakláncot már én is beszereztem, annyira szép az is. A gyűrűkkel én meg úgy vagyok, hogy imádom őket, csak elég sokszor megfeledkezem róluk. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádom mind, az óra nagy kedvencem! 😊

      Törlés
  2. A nyakláncok nagyon tetszenek,annyira letisztultak! :) Az óra pedig tökéletes,valamilyen hasonlóra szeretnék én is beruházni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon megéri, olyan sok szép óra közül alig tudtam választani, remélem Te is találsz valami szépet! 😘

      Törlés

Like us on Facebook