Elegáns nyári megjelenés

23:20:00


Az elegáns megjelenés nem egyenlő számomra a kényelmetlenséggel, hiszen mindig törekszem arra, hogy a lehető legjobban érezzem magam a ruhában akár egy lazább napon akár egy elegánsabb eseményen. Többször is kitértem már miért fontos kényelmes ruhákat hordanunk, ezért most is ezt a vonalat erősítem, így is válogattam össze a ruhákat. Ahogy látjátok is, ma egy igazán elegáns, könnyű, nőies, fiatalos válogatást hoztam Nektek, hiszen fontosnak tartottam, hogy a nyár folyamán legyen egy ilyen cikk is. 


Tudjátok mennyire szeretem az elegáns ruhadarabokat, ezért is hatalmas kedvencem ez az összeállítás. Annyira nőies és kifinomult, hogy pont ettől lesz olyan kerek az egész.
Felsőnek egy fehér kicsit bővebb stílusú Papaya rövid ujjú felsőt választottam, ami nagyon kényelmes, hiszen ilyenkor nyáron én előnyben részesítem a bővebb darabokat, ám betűrve a nadrágba csodás kompozíciót kapunk majd.
 Ha már nadrág, a szettem kedvenc részéhez értünk, egyszerűen imádom! A nyár egyik alapdarabja nálam ez a darab, hiszen roppant kényelmes, csinos és a masni elől még aranyossá is teszi. Szinte bármilyen felsőm illik hozzá, így nem kérdés ha kicsit elegánsabb szettet szeretnék akkor ez a darab biztosan benne van a szettben. Nem túl hosszú, nem túl rövid, a színe pedig egyből magával ragadott.
A cipőnek egy sima balerina cipőt gondoltam, ami jól passzol a felsőhöz. Szeretem ezeket a cipőket, mert nagyon kényelmesek így kiküszöbölhető a magassarkú viselése, anélkül, hogy kitűnnénk a tömegből. A szemüveg nálam egy alapdarab, ami sosem hiányozhat és amellett, hogy jól néz ki még öltöztet is. Szóval amikor szemüveges lettem ez meg se fordult a fejemben, de már rájöttem az előnyeire is. A táska egy H&M-es fekete mini táska, amit imádok bárhova magammal vinni, hiszen nagyon praktikus. A körmökről is szeretnék szót ejteni, hiszen ezek is befolyásoló tényezők nálam egy szett kialakításához. 



Remélem tetszett Nektek ez a cikk, én imádtam megírni. Jelezzétek kommentben ha tetszett és akkor még lesz több ilyen cikk. 

Legyen szép napotok! :)

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook