Kedvenc termékeim 3000 Ft alatt

1:17:00


Régóta motoszkált már a fejemben, hogy készítek Nektek egy ilyen cikket, mert szerintem szuper hasznos és jó dolgokat fogok Nektek bemutatni. Szerettem volna úgy elkészíteni ezt a cikket, hogy valóban olyan termékeket mutassak be Nektek, amik tényleg beváltak nekem, hiszen annak semmi értelme, ha olyan dolgokra mondom rá hogy "igen ez nagyon jó, vegyétek meg" ami alapból sem tetszik nekem. Tehát amit itt (és máskor is) bemutatok a saját véleményemet képezik! 

Térjünk is rá a termékekre, hiszen fontos megemlítenem, hogy ezt a cikket "pénztárcakímélő" cikknek szánom, tehát olyan termékekről olvashattok ami 3000 Ft alatt vannak, kivéve egyet, de azt majd külön jelzem. Szerintem ilyen összegért már vásárolhatunk igen jó minőségű termékeket, ami nálam nem a legalsó kategória, hanem egy erős középkategória az ár szempontjából.Tudjátok nem vagyok márka függő,bármilyen terméket szívesen kipróbálok legyen szó egy Avon-os termékről vagy egy Nars termékről ( természetesen az utóbbira még nem volt lehetőségem sajnos), ezért minden termék egyenlő eséllyel indul nálam. 



Dr. Pasha madulaolaj

A blogon már olvashattatok erről a termékről egy tesztet, amiben agyon dicsértem és ez természetesen mostanra sem változott. Ez a 30 ml mandulaolaj olyan szinten fel tudja tölteni a bőrödet energiával és életerővel, hogy azt nem is gondolnád. Én minden héten egyszer használom (általában vasárnap, hiszen ilyenkor van a legtöbb időm magamra). Már az első használatnál is éreztem a változást, sima arcbőr, kellemes tapintás és hihetetlen nagyfokú hidratáltság. Eleinte féltem az olajtól, hogy mennyire fog passzolni az arcbőrömhöz a textúrája, de semmi baj nem volt vele, még a zsírosabb részeken sem! Higiénia szempontjából is egy favorit nálam, hiszen a pumpás csőnek köszönhetően nem kell a kezünkre önteni és onnét a bőrünkre, hanem közvetlenül kenhetjük az arcbőrünkre, ami nagyon praktikus és higiénikus számomra. Az illata külön főnyeremény, hiszen ez az illat egy igazán hosszantartó, kellemes illat.
A terméket IDE KATTINTVA tudjátok megrendelni!
2615 Ft! 


Dr. Pasha ajakbalzsam


Erről a termékről is olvashattatok már tesztet, ami szintén pozitív tapasztalatokat tartalmaz, hiszen szuperül hidratálja az ajkakat, a könnyű textúrája miatt könnyű a felvitele, én általában arctisztítások után szoktam használni egy keveset belőle és így lesz teljes a hidratálás. Az illata szintén kellemes, olyan édeskés.
A terméket IDE KATTINTVA tudjátok megrendelni! 1040 Ft!



Avon Planet Spa marokkói argánolajos arcmaszk

Imádom az arcmaszkokat, mivel szuperül fel tudják tölteni az arcomat életerővel. Ez a maszk jelen pillanatban a kedvencem, mert valóban olyan végeredményt érek el, ami nagyon ritka egy olcsóbb árkategóriájú terméknél. Örülök, hogy nem azon az elven vagyok "hogy olcsó húsnak híg a leve", hiszen ez a termék pontosan azt adta nekem amire szükségem van. Bársonyos bőr, tiszta pórusok, kellemes érzet. A használata után csak egy szuper hidratálót kenek fel az arcbőrömre és kezdődhet vagy éppen zárulhat is a nap.
A terméket IDE KATTINTVA tudjátok megrendelni! 1439 Ft!


Happy Skin KIRKÉ arctisztító tej

Nagyon szeretem az arctisztítókat, hiszen fontos szerepet játszanak az arctisztítási rutinomban. Fontos, hogy mindig olyan terméket használjak, ami megfelel a bőrömnek és ami beépíthető a rutinomba. Említettem már, hogy szeretek kipróbálni új termékeket és pontosan ezekért a termékekért éri meg kísérletezni. Szuperül megtisztítja a bőrt és ráadásul minden bőrtípusra lehet használni.
A terméket IDE KATTINTVA tudjátok megrendelni! 2490 Ft!


Avon hidratáló testpermet


Imádom a testpermeteket, de azt nem gondoltam, hogy jobban fogom szeretni a hidratáló, krémesebb testpermetet, mint a sima vizes állagút. Nagyon szeretem, mert könnyen eloszlatható, szuperül beszívódik és valóban jól hidratál. Az illata olyan kellemes, mintha egy virágmezőn lennék.
A terméket IDE KATTINTVA tudjátok megrendelni! 399 Ft!


Happy Skin CLEMENTINA arcradír


Ez a termék 3490 Ft-ba kerül, tehát több mint 3000 Ft, de merészkedtem beletenni, mert egy szuper termékről van szó, ami valóban megér ennyi pénzt és csak 490 Ft-al több mint az alapárunk ez esetben. A szemcséivel tökéletesen megtisztítja a bőrfelületet. Az illata kellemes, nem irritáló, az állaga pedig kicsit krémesebb mint a megszokott arcradíroknak, de én ennek csak örültem, hiszen könnyebben fel lehet vinni az arcbőrre.
A terméket IDE KATTINTVA tudjátok megrendelni! 3490 Ft!


Ezek lennének azén kedvenc termékeim a középkategóriában, természetesen vanmég jó pár más termékem is, többek között smink és hajápolással kapcsolatosan is, szóval ha igényt tartotok rá, hogy legyen több rész is ebből a cikkből akkor azt jelezzétek nekem itt kommentben. 

Szeretettel

Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook