Hogyan csillogj az újévi partin

23:24:00


Lassan vége az évnek és ki otthon ki partin ünnepli meg az új év kezdetét mindenképpen fontosnak tartom, hogy jól érezzük magunkat a bőrünkbe. Én ebben az évben a partin való ünneplést választottam ezért mindenképpen egy különleges sminket szeretnék majd készíteni magamnak. A különlegességét leginkább az új Makeup Revolution Blush Dream palettájával szeretném elérni.


Karácsonykor volt szerencsém kipróbálni a 12 csomagos Makeup Revolution kiadást, amiben ez a csodaszép paletta is lapult. Nagyon szeretem, mert könnyű a felvitele, nagyon jól el lehet dolgozni, ami egy nagyon fontos pont nálam. Az összes szín iszonyatosan pigmentált, ezért a felvitelkor figyelni kell, hogy ne nyomjuk az ecsetünkbe a festékbe, mert akkor túl sok terméket vesz fel. Különösen tetszik a termékben az, hogy tartalmaz matt színeket és csillogós színeket is. Most szilveszterkor a csillogásé lesz a főszerep ezért leginkább ezeket a színeket próbáltam, a végeredmény hihetetlenül szép lett. Nem kenődik az arcon és nincs természetellenes hatása. Még a csillogó highlighter hatás sem természetellenes sőt, kifejezetten szépen mutat, amivel egy sminket nagyon fel lehet dobni.


Ha egy nagyon jó palettát keresel jó ár-érték arányban akkor én mindenképpen ajánlom figyelmedbe ezt a terméket! A terméket megtalálod a Pinkpanda oldalán!


Remélem tetszett Nektek ez a cikk, köszönöm, hogy ma is itt voltatok és olvastatok. Ha bármi kérdésed lenne akkor írj üzenetet a blog facebook oldalára! 

Ti milyen termékeket használtok az extra csillogásért? 


Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook