Hogyan népszerűsítsd a blogod

23:31:00


Úgy tűnik, hogy szeretitek azokat a cikkeket, amikben a bloglással kapcsolatban osztok meg tippeket, sokan kérdeztétek, hogy amiket leírok itt az oldalon Nektek azt én a való életben is így szoktam-e csinálni és erre a válasz IGEN! Fontosnak tartom a hitelességet mint azt már említettem is több cikkemben is, ezért minden cikkem engem tükröz. Olyan tanácsokat, tippeket osztok meg veletek melyeket én is nap mint nap alkalmazok, hiszen egy egy jól bevált dolog akkor lesz tanács ha, az hasznos is! Szeretnék ma 4 olyan tippet megosztani, amiről már sokan kérdeztetek, például, "hogyan legyen népszerűbb a blogom?" kérdés rendszeresen megjelenik nálam, ezért ma ezzel kapcsoltban olvashattok.


Legyél aktív: 

Bármennyire is hangzik furán, szerintem nagyon fontos pont az, hogy egy blogger aktív legyen, hiszen az inaktivitás sosem előnyös. Fontos, ha van különböző média felületed, azt rendszeresen figyeld, válaszolj a kommentekre és a reakciókra. Érdeklődj az olvasóid iránt, ne csak akkor tudjanak Rólad, ha éppen egy új cikket adsz ki a kezed közül, hanem akkor is ha éppen egy fontos dolog történt veled vagy a világban és arról van véleményed. Természetesen az aktivitás a blogolásra is igaz, sőt! Nagyon fontos, hogy legyen egy rendszeresség a Te életedben és a blog életében is, hiszen így nagyobb sikereket érhetsz el. Fontos, hogy ne vidd túlzásba a cikkek publikálását,de azért egy héten 2 cikk szerintem bőven belefér. Ha esetlegesen szünetet szeretnél tartani (ami nem minden esetben a legjobb választás szerintem), akkor fontos, hogy ezt közöld az olvasóiddal, hiszen így nem fognak elpártolni mellőled és hidd el várni fogják majd az új cikkeket. 


Közösségi média:

Gondoltam megemlítem az előző pontból kiindulva a közösségi médiát is, hiszen nagyban befolyásolja szerintem egy blog életét a média. Sokan ellene és sokan mellette vannak a blog külön Facebook és Instagram fiók nyitásának. Én is sokáig ellene voltam, de amikor a blog egy éves lett úgy éreztem szükségem van egy olyan felületre, ahol sokkal kommunikatívabb vagyok, amivel több embert is elérhetek és ez így is lett, szép lassan növekszik a kis tábor, aminek nagyon örülök és nagyon hálás vagyok, hogy nap mint nap velem vannak az olvasóim! 


Kapcsolattartás más bloggerekkel: 

Imádok bloggerekkel beszélgetni és közösen együttműködni, a blogolásnak köszönhetően több emberrel is szoros barátságot ápolok, amiért nagyon hálás vagyok! Nyilván akik nagy kedvenceim azokhoz van, hogy egy nap többször is felnézek, hogy van-e már új cikk fent. Fontos az is, hogy támogassuk egymást a blogger világban, hiszen ez mostanában egyre inkább kezd elveszni az emberekből. Én rendszerint kommentelek a cikkek alá, hiszen az írónak ez egy óriási visszajelzés! Nem is gondolnánk mekkora dolog ez, de szerintem minden blogger nevében kijelenthetem, hogy a visszajelzés mindig nagyon jól esik nekünk! 


Oszd meg a blogger fotóid:

Talán egy hónapja kezdetem el az Instagrammom tudatos fejlesztését, aminek nagyon örülök, hiszen így talán még Renisebb az egész, igaz a blognak nincs külön IG oldala, de ezt valamilyen szinten nem is bánom! Tökéletesen át tudtam építeni ezt a kinézetet olyanná, ami számomra tetszik. Ha Ti is szerettek fotózni akkor ne féljetek megosztani a képmegosztó portálokon, hiszen sokszor így jutnak el a bloggerhez az új olvasók. 



Remélem tetszett Nektek ez a cikk és hogy hasznosnak találjátok! Köszönöm, hogy ma is itt voltatok és olvastatok, hamarosan jövök egy újabb cikkel!


Szeretettel
Reni

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Tényleg nagyon szeretem ezeket a bejegyzéseket, nagyonsokat tudsz velük segíteni. Mindennel egyet értek, főleg a kommentekkel, tényleg nagyon jól tud esni egy egy elvétett megjegyzés. Sajnos én a rendszerességgel néha megbukom, például múlthéten, engem is idegesí, nemhogy másokat. Peóbálok ellene tenni, remélem egyszer végre sikerül!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, köszönöm szépen! 😍❤️
      Van, hogy nekem sem jön mindig össze sajnos 😔

      Törlés

Like us on Facebook