Az arcápolási rutinom

0:07:00


Fontosnak tartom azt, hogy legyen egy arcápolási rutinom, amit minden reggel és este véghez tudok vinni, hiszen a szép és ápolt arcbőr első feltétele a rendszeres és egyben helyes arcápolás. Ezért buzdítalak Bennetek is arra, hogy ha még nincs egy jól bevált arcápolási rutinotok, akkor mindenképpen kezdjetek el vele foglalkozni, esetleg ha nem ismeritek a bőrtípusotokat, akkor mindenképpen keressetek fel egy szakembert, aki felvilágosítást ad Nektek a bőrtípusotokról és persze kérjetek tanácsot tőle, hogy milyen termékeket ajánl a bőrötökre, mert sokban tud segíteni egy alap koncepció, ezután persze már Te magad is válogathatsz a bőrtípusodnak megfelelő kozmeztikumok közül. Ezután már csak az a feladatod, hogy rendszeresítsd az életedben az arcápolást reggel és este. Tévhit az, hogy elég csak este "megmosnunk" az arcunkat és már kész is vagyunk, mert a bőrünk az egész napos kihívások után igenis igényli a tisztítást és az ápolást, ezért szeretném megmutatni Nektek az én arcápolási rutinomat.


Sminkeltávolítás:
Nagyon fontos, hogy minden esetben tisztítsuk meg az arcunkat akár a sminktől akár az egyéb szennyeződésektől, mert ez sokban hozzájárul a bőrünk egészségéhez és ápoltságához. Én erre a Bioderma érzékeny bőrűek számára kifejlesztett termékét használom, amit imádok, mert kíméletesen távolítja el a bőrömről a sminket. Plusz tippként szeretném megemlíteni, hogy érdemes több vattakorongot használni a tisztítás során, én egy átlagos smink lemosáshoz 3 darab vattakorongot használok el.


Arcradírozás: Az egyik kedvenc lépésem a rutinból, hiszen én heti 3-4-szer szoktam használni a Blanche natúrkozmetikum epermagos arcradírját, ami tökéletesen tisztítja az arcbőrömet. Van aki többször, van aki kevesebbszer használja az arcradírt, igazából én azt javaslom, hogy szükségszerűen használjuk, de nem javaslom mindennapos használatra.


Arctisztítás: Az egyik legfontosabb lépés most következik, ami nem más, mint az arctisztítás. Fontos, hogy olyan terméket válasszatok, ami kíméletesen de hatékonyan tisztít bármilyen bőrirritáció nélkül. Számomra a Bioderma és a HappySkin termékek váltak be a legjobban, de mostanában a Bioderma arctisztító tejét használom többet. Illatanyagmentes tulajdonsága számomra nagy előny, mert nem szeretem ha egy arctisztítónak erős illata van.


Maszk:
Aki régebb óta olvas az tudja, hogy egyszerűen imádom az arcmaszkokat. Számomra ezek a termékek adják az igazi pluszt, az igazi feltöltődést a bőrömnek, ezért ügyelek rá, hogy egy héten legalább egyszer használjak arcmaszkot. Az utóbbi időben szintén egy Bioderma terméket használok, mert láthatóan szebbé teszi a bőrömet. 


Tonik: Nagyon sokáig nem tudtam tonikot használni, mert irritálta a bőrömet, de ez hála megváltozott a Herbalife gyógynövényes tonik használata után. Nagyon szeretem, mert jól előkészíti a bőrömet a hidratáló krémre. Nektek is ajánlom, hogy ha egy termék nem jön be, akkor se adjátok fel, mert megéri kísérletezni néhány termékkel.


Hidratáló krém: Ha azt hiszed, hogy nem szükséges minden nap hidratáló krémet használnod, akkor nagy tévedésben vagy, mert hiába van normál vagy éppen zsíros bőröd attól még szüksége van a hidratálásra. Ügyelj arra, hogy olyan terméket válassz melynek könnyű a textúrája, ezáltal könnyen szívódik be a bőrbe. Én a Blanche natúrkozmetikum-tól használom a hidratáló arckrémet, ami azonnal puhává varázsolja a bőrömet és a kellemes rózsa illatát sem tudom megunni.


Ajakápolás: Sokszor elfelejtem eltenni az ajakápoló balzsamomat, így nem mindig tudom használni napközben (pedig igencsak jól jönne), ezért este az arcápolásnál mindig figyelek, hogy használjam a Ziaja kakaóvajas balzsamát, ami tökéletesen hidratálja az ajkaimat. Egyébként egy kis funfact...Sikerült fejjel lefelé lefotózni az ajakbalzsamot, ne haragudjatok, de nem volt kedvem még egyszer lefotózni az egészet, sajnos későn vettem észre.



Ti milyen termékeket használtok arcápolásra?

Köszönöm, hogy ma is itt voltatok és olvastatok, várlak vissza legközelebb is! Ha bármi kérdésed lenne azt felteheted nekem itt kommentben vagy akár a blog facebook oldalán is.

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Én csak a Garnier micellás vizet és az Yves Rocher sensitive vegetal hidratálóját használom, de lehet nekem is ideje lenne bevezetnem még pár dolgot. :) Hasznos cikk lett. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy hasznos volt a cikk számodra! :)

      Törlés

Like us on Facebook