Hogyan tudod létrehozni a tökéletes Instagram oldalt?

23:15:00


A közösségi média felületek közül az egyik legelterjedtebb az Instagram oldal, ahol emberek milliói osszák meg nap mint nap a fotóit, élményeit. Lassan már nem lesz olyan ember, akinek ne lenne Instagram oldala és bizony többek között mindenki arra törekszik, hogy minél jobb legyen az oldala, ami bizony nem egy egyszerű dolog.


Színek: 

Szerintem fontos, hogy olyan feed-et alakíts ki, aminek van egy jellegzetes színvilága. Valakit ez kifejezetten megfog és van akit ez kifejezetten idegesít, ezt döntse el mindenki maga szerintem. Az én elvem abszolút a színvilágon alapul ezért abszolút nem mindegy, hogy mikor, hogyan és mit fotózok. Természetesen ehhez azt is tudnod kell, hogy hozzád melyik szín áll a legközelebb, hiszen érdemes abban alkotni, amit te magad is preferálsz.


Téma: 

Talán nincs is fontosabb a témaválasztásnál! Ha van egy konkrét témád, amit végigtudsz vinni és azt a világot amit te megálmodtál meg is tudod jeleníteni az Instagram platformodon akkor annál szerintem nincs jobb. Fontos, hogy tarts ki amellett az egy téma mellett, amit választottál, mert a jó feed nem jön össze egyhamar, sok idő szükséges hozzá!


Rendszeresség:


Ha valóban jó oldalt szeretnél létrehozni, akkor nagyon fontos a rendszeresség és az aktivitás. Érdemes egy nap legalább egy képet feltölteni annak érdekében, hogy aktivitást mutass a követőid felé, ráadásul ha megpróbálod mindig ugyan abban az időben közzétenni a fotóidat, akkor valóban több ember fogja figyelni az oldaladat, az hogy ez milyen időpont az csak rajtad múlik. 



Tervezz előre:

Egy szuper alkalmazás, aminek Plann a neve segít előre megtervezni a feed-et, ami szerintem egy nagyon hasznos dolog. Én nagyon szeretem előre tervezni a fotóimat, hiszen így egy átfogó képet látok a jövőbeli munkásságomról. Mióta használom nagyban megkönnyítette az oldalam alakítását, szerintem próbáljátok ki Ti is, ha szeretnétek előre látni a fotóitokat.


Inspirálódj:

Kövess más oldalakt, hiszen nagyon sokat tanulhatsz mástól. Nézz el apró trükköket és azt varázsold egyedivé ezzel teljesen megváltozik a kép. Próbálj ki új koncepciókat, ne félj változtatni.


Kommunikálj:

Szerintem nem az a legjobb megoldás ha csinálsz egy jó képet és szöveg, leírás nélkül "feldobod" az oldalra. Sokkal személyesebb és szerintem szimpatikusabbá is válhatsz ha kommunikálsz a követőiddel.


Remélem tudtam segíteni egy kicsit azoknak akiknek kérdésük volt az Instagramal kapcsolatban. Köszönöm, hogy ma is itt voltatok és olvastatok! Ha bármi kérdésetek van, tudjátok írjatok üzenetet és szívesen válaszolok!

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Nagyon tetszett a bejegyzés Reni! Szerintem nagyon hasznos tippeket adtál nekünk az instagrammal kapcsolatban, és érdemes lenne megfogadni őket! Én ezen leszek a következőkben! 😍 Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy hasznosnak találtad a cikket! 😊❤️
      Puszi!

      Törlés

Like us on Facebook