Herbalife erősítő hajkondicionáló

22:40:00


A blogon viszonylag kevés szót ejtek a hajápolásról, aminek igazából nincs semmilyen különösebb oka, csak a hajápolásnál teljesen úgy vagyok, hogy a jól bevált termékeket szeretem alkalmazni, ezzel ellentétben a bőrápolással, hiszen itt könnyebben mondok igent egy újabb termék megismerésére. Arra gondoltam, hogy a hajápolási rutinomat is lehetne kicsit alakítani, mert nem egyszer volt már példa arra, hogy kipróbáltam egy új terméket és egyből megtetszett és persze azóta is a rutinom állandó szereplője. Most sem volt ez másképpen, amikor is lehetőséget kaptam a Herbalife cégtől, hogy kipróbáljam többek között ezt az erősítő hajkondicionálót.


A hajam mindig is igényelte a különböző kondicionálókat és balzsamokat. Ha nem használtam könnyen előfordult, hogy hamarabb kezdett el törni a hajam és hamarabb veszett el a szín a hajamból, amiért az utóbbi időben eléggé szomorú vagyok. Így egyértelműen adódik, hogy mindig használtam a hajmosás után valamilyen tápláló terméket. Nálam nagyon fontos, hogy a hajamra nem szeretek sok terméket használni, pontosan azért, mert hajmosás után 2 darab számomra tökéletes termékkel én bőven meg vagyok elégedve, hiszen azt vettem észre ha több terméket használok, akkor iszonyatosan leterhelem a hajam. A hajmosásom után az egyik állandó termékem ez a Herbalife kondicionáló lett, mert nem csak látványosan erősíti a hajat, hanem mert színmegőrző hatása is van, aminek én különösen örülök és valóban egy hajmosás után is érződik a változás. Fokozatosan újult meg a hajam használat után, amit öröm volt követni. Nagyon szeretem a kellemes illatát, ami sokáig megmarad a hajon, illetve a textúrája is szuper a terméknek. Nagyon könnyű a felvitele, hiszen a kupakos megoldást, nem nehéz kinyitni még vizes kézzel sem (azért emeltem ki külön, mert rengeteg olyan termék van, amit egyszerűen lehetetlen kinyitni vizes kézzel). A termék nem tartalmaz hozzáadott parabéneket valamint növényi összetevőket tartalmaz.




Nem tudom Ti mennyit szoktatok foglalkozni a hajatokkal, de ha egy igazán regeneráló és jó terméket kerestek akkor szívből ajánlom Nektek ezt a terméket, mert valóban szemmel látható változást lehet elérni vele. Kíváncsi leszek a hatására egy friss hajvágás után is.


Ti milyen termékeket használtok a hajatok ápolására?

Köszönöm, hogy ma is itt voltatok és olvastatok, remélem hasznosnak találjátok a cikket.

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook