Elise Beauty termékek

23:14:00


Ma egy újabb magyar natúrkozmtikum márkát szeretnék bemutatni Nektek, ami nem más, mint az Elise Beauty. Hosszas tesztelés után szeretném megosztani a tapasztalataimat a termékekről, mert igen hasznos termékeket volt szerencsém kipróbálni. Többek között olvashattok ma nappali hidratáló krémről, testápolóról, pattanás ecsetelőről és természetesen szappanokról is lesz ma szó, ezért eléggé szerteágazó cikk lesz, de remélem tetszeni fog Nektek!



Kézműves Ganoderma gyógygombás szappan: 

Őszintén én mindig szkeptikusan állok ahhoz, hogy az arcomra szappant használjak tisztítás gyanánt, de ez esetben teljesen le lettem nyűgözve, mert ez a szappan tökéletesen tisztítja a bőrt anélkül, hogy közben teljesen kiszárítaná. Fontos megemlítenem, hogy aki ekcémával vagy pikkelysömörrel küzd, annak tökéletes lehet ez a szappan, hiszen az arcom tesztelése után a kézfejemen is kipróbáltam a terméket és az én amúgy is nagyon száraz kezemet nagyon szépen rendbe hozta. Szinte már az első használatnál érezhető volt a változás, természetesen nem a hidratálást vártam, hanem a bőrfelület gyógyulását, amit tökéletesen teljesített a termék. Nagyon kellemes illata van, de nem tartós, ezért aki ezt preferálja egy terméknek, annak ajánlom! 


Nappali arckrém:

A termékek közül erre a krémre nagyon kíváncsi voltam, mert egy korábbi cikkemben már említettem Nektek, hogy elég sok hidratáló arckrémet felhalmoztam szóval van mihez hasonlítani bőven. A termék különlegessége, hogy olivaolajat és E vitamint is tartalmaz, ami mind olyan plusz tényező, ami a bőrnek elengedhetetlen. Magas antioxidáns tartalmú, revitalizáló, hidratáló és egyben tápláló hatása van. A terméknek nagyon kellemes illata van, ami viszonylag kevés idő után már nem érződik. Nagyon krémes a textúrája, ezáltal pillanatok alatt képes beszívódni, ami nálam mindig egy pozitív pont. Használat után nagyon puha és hidratált lesz az arcbőröm és külön ki szeretném emelni, hogy ez a termék is megy a többi olyan közé, ami nem hagy maga után ragacsos érzetet, így biztosan többször is előfordul majd a rutinomban. 


Szerelem szappan: 

A csomagban volt egy nagyon kellemes levendula illatú szappan is, ami nagy kedvencem lett és azóta szinte már alig van belőle, mert tényleg nagyon finom illatú és ha valaminek finom illata van az már félig jó nálam, főleg ha megfelelően tisztít is.


Hidratáló testápoló: 


Imádom a testápolókat, ezért nagyon kíváncsi voltam erre a termékre, mert 100%-ban természetes és magas növényi hatóanyag tartalommal rendelkezik és ugye tudjátok, hogy imádom a természetes dolgokat. Nagyon kellemes az illata és a textúrája is nagyon jó krémes, ami szintén gyorsan beszívódik. A termék tartalmaz shea vajat, szőlőmagolajat és E vitamint is, ezáltal nagyon jól hidratál. 



Pattanás ecsetelő: 

Ezelőtt még sosem próbáltam a pattanásaimat ecsetelni, ám mostanában nekem is sajnos egyre gyakrabban előjönnek a bőrhibáim, amit ugye én is szeretek minél hamarabb eltüntetni, de ennek a segítségére van ez a termék, ami 100%-ban bevált nálam, hiszen kíméletesen, szépen "visszahúzza" a pattanásokat.


Összességében nekem nagyon tetszenek az Elise Beauty termékei, mert tényleg azt nyújtják, amit ígérnek. A termékek illatvilága külön megfogott, hiszen a visszafogottabb, kellemes illatok hívei vagyok és ezek a termékek abszolút ezt a vonalat képviselik.


Ha Nektek is megtetszettek a termékek, akkor azt ITT tudjátok megrendelni!

Köszönöm, hogy ma is itt voltatok és olvastatok! Remélem tetszett Nektek ez a cikk!

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook