Tippek a jobb blog fotókért | Blogoljunk

22:47:00


Szerintem mindannyian egyetértünk abban, hogy a fotók nagyon fontosak a blog oldalon. Egy jól összeszedett oldalon harmóniában kell lennie a szövegnek és a fotóknak is, hiszen így lesz meg az összkép. Tudom több bloggernek nem fontos a képi világ, de szerintem nem szabad ezt a fotós témát ennyire háttérbe szorítani. Az elmúlt időben én is több energiát fektetek a képeim elkészítésébe és szerintem látszik is némi változás a régebbi fotókhoz képest. Ha esetleg Te is azon töröd magad, hogy jobb fotókat készíts, de nem tudod hogyan is kellene elindulnod ezen az úton, akkor olvass lejjebb, mert hasznos infókat osztok meg ezzel kapcsolatban.


Legyen egy elképzelésed:


Szerintem fotózni elég nehéz úgy ha nincs egy kiforrott elképzelésed a megvalósítandó képről. Mielőtt nekilátnál az egésznek gondold át, hogy milyen tematikájú fotókat szeretnél készíteni, ezzel nagy mértékben megkönnyíted a dolgodat.


Szerezz inspirációkat:


Nem bűn az interneten nézelődni, hogy mások hogyan is csinálják, meríts inspirációt, less el apró trükköket másoktól, hidd el nagyon sokat fog segíteni a munkád során.


Legyél egyedi: 

Az előző ponthoz szeretnék még annyit hozzáfűzni, hogy ha ellesel valakitől valami ötletet szerintem azzal nincs baj, de a személyiségedet az egyediségedet mindenképpen vidd bele, hiszen ettől lesz szuper a fotód. Egy kis csavar sosem árt, így olyat alkothatsz, amit még sehol máshol nem láttál.


Használj állványt: 


A fotózás huzamosabb ideig eléggé fárasztó tud lenni, hiszen én egy adott kinézetről szeretek több felvételt is készíteni, ezért ez nyilván időigényesebb is. Nehéz kitartani a telefont egy fényképezőgépet pedig még nehezebb ezért én mindenképpen azt ajánlom, hogy szerezzetek be egy állványt. Eleinte elég lesz egy kisebb is, míg összeszoktok a kamerával és minden más egyébbel, később pedig már Te magad érzed, hogy mire van szükséged.


Kiegészítők, háttér: 


Tudom egy másik posztomban szintén megemlítettem a kiegészítők fontosságát, de szerintem ez tényleg egy nem elhanyagolható dolog. Kis apróságokkal is szuperül fel lehet dobni a képet szóval mindenképpen használjatok kiegészítőket. A háttér is nagyon fontos, ne legyen mindig egy megszokott háttér, váltogasd így még izgalmasabbá teheted a fotóidat.


Utómunkák: 

Sokszor nem elég az, hogy elkészítjük a képeket, szükségesek az utó
munkák, amik a szerkesztésben teljesednek ki. Fontos, hogy legyen egy jó szerkesztőprogramotok, amivel aztán akár világosítani akár más opciót is végre tudtok hajtani. Ezt a lépést sose hagyjátok ki! 


Remélem tudtam segíteni Nektek egy kicsit, ha bármilyen kérdésetek van akkor azt várom kommentben vagy üzenetben, szívesen segítek bárkinek!


Köszönöm, hogy ma is itt voltatok és olvastatok, találkozunk legközelebb is!

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook