Az én városnéző szettem | Követem a divatot?

0:50:00


Arra gondoltam, hogy készítek egy olyan cikket, amiben megmutatom Nektek a városnéző szettemet, hiszen én magam is sokszor nagy bajban vagyok ha éppen csak egy gyors szettet kéne összeállítanom. Képes vagyok fél órát is a szekrény előtt állni és ezzel megvárakoztatni éppen a páromat. Miért van ez? Mert számomra fontos, hogy kényelmes, ízlésemhez megfelelő darabokat hordjak! 

Sosem voltam az a nagy divat követő, tehát ha most valaki megkérdezné tőlem,mi éppen a mostani divat nyilvánvalóan nem tudnék rá válaszolni. Szerintem ebben semmi rossz nincs. Főleg azért nem vagyok divatkövető, mert manapság már annyi furcsaságot lát az ember, hogy az már észveszejtő. 

Már kiskorom óta megvolt a saját ízlésvilágom, az óvodában is volt hogy egy nap négyszer öltöztem át, na innét ered többek között az, hogy nem tudok választani a ruhák között, így inkább többet vettem fel kisebb koromban, most hogy már felnőttem pedig bámulom a szekrényt, hogy mi lenne a megfelelő. No de nem azért mert éppen vannak kivetni valóim azzal a ruhákkal, hanem mert nem tudom eldöntetni mi az ami éppen abban a pillanatban a legközelebb áll hozzám. 

Nem szeretem feszegetni a határokat, szeretem az olyan ruhákat ami számomra kényelmesek, egyszerűek egy kis furfangossággal ez teszi egyedivé szerintem. Szeretem a magam stílusát és azért nem fogok a divat után futni, mert éppen bejött egy újabb hóbort és nekem is rögtön úgy kell mind a ruhatáramat mind a személyiségemet is alakítanom, ahogy azt a divat előírja. Na nem! 

Szerintem sokaknak az első és legfontosabb tényező amikor felpróbál egy ruha darabot, hogy jól néz-e ki? Nagyon kevés embernél jön elő az hogy vajon az a bizonyos ruhadarab kényelmes-e számunkra, pedig higyjétek el ennek kellene a legfontosabbnak lenni. Már csak azért is megfogja venni a ruhát még akkor is ha nem kényelmes, aztán később pedig csak áll a szekrényében. Én mindenképpen azt tanácsolnám Nektek, hogy csak is olyan ruhát viseljetek, ami számotokra kényelmes és jól érzitek benne magatokat!


Kicsit eltértem az eredeti témától, de úgy gondoltam ezt is megosztom Veletek. Szóval a fenti képen láthatjátok az én városnéző szettemet, aminek az első és fő szempontja a kényelem. Nyilván ha városnéző szettről van szó akkor nem a kisboltba fogok elmenni, hanem egy várost járom körbe, így még fontosabb a kényelem, főleg a cipő terén. 

Abszolút meg tudja pecsételni az egész napunkat, ha töri a lábunkat a cipőnk. Szerintem ezzel mind egyetértünk, így érdemes egy olyan darabot választani, ami nem új és persze kényelmes is. Nagyon sokszor farmert hordok, mert számomra egy örök klasszikus, nagyon jól lehet hordani, sok mindennel fel lehet venni és jól is mutat. 

Mivel ez egy tavaszi városnézős szett, ezért nem maradhat el a még melegebb felső sem, ebben az esetben egy babarózsaszín, könnyű de mégis elegáns felsőt választottam, aminek imádom az anyagát és a fazonját.

A kiegészítőkkel próbáltam feldobni a szettet, ami egy fehér órával és egy rózsakvarcos karkötőben és a napszemüvegben bontakozik ki.

Ilyenkor elengedhetetlen hogy ne fotózzak így mindig nálam van a gép és lencsevégre kapom az érdekesebbnél érdekesebb pillanatokat. 


Remélem tetszett Nektek ez a cikk, ha van véleményetek a témával kapcsolatban várom szívesen itt kommentben!

Szeretettel 
Reni 

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Én sem ragaszkodok a divathoz. A mostanihoz főleg nem. :D A kényelmes ruhák is tudnak kényelmesek lenni. Szívesen viselném a te összeállításod is. Szerintem tökéletes, még akár munkanapra is, akinek olyan a munkája. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legalább nem vagyok egyedül. :) Igen, szerintem is jó lehet még munkába is! :)

      Törlés
    2. Jaj most látom mit bénáztam. :D A második kényelmes az csinos akar lenni. :D

      Törlés

Like us on Facebook