Teszt: Maybelline affinitone púder

7:28:00


Nem rég szereztem be ezt a Maybelline Affinitone púdert és jobbkor nem is tesztelhettem volna, hiszen pont ezen a héten volt a vizsgám így egy igazán strapálós napot kellett neki túlélni. Az ezelőtti púderemmel abszolút nem voltam megelégedve, nem passzolt a szín, nem volt jó a fedése és még sorolhatnám.. Ezért is szántam rá magam, hogy akkor most egy normális púdert vegyek, mert valóban szükségem volt rá és persze azért kíváncsi is voltam, hogy mit tud ez a termék. 

Ezt a terméket a Rimmel London Lasting Finish 25 órás alapozóra használtam, ezt fontosnak tartottam megemlíteni, mert az én véleményem szerint, nem minden alapozón hat ugyanúgy egy púder. 

A púdert 03-as árnyalatban vásároltam meg, amit megelőzött egy hosszas gondolkozás, hogy vajon tényleg jó lesz-e ez a szín és passzolni fog-e az arcszínemhez. Teljes mértékben jó lett a szín. A termék tesztelésénél magasra tettem az általam kialakított mércét így nem volt könnyű a terméknek bebizonyítani azt, hogy egy jó púderről van szó, de sikerült neki! 

Mivel a T zónám zsírosodásra hajlamos, főleg a melegebb napokon ezért fontosnak tartottam, hogy egy olyan púdert használjak, aminek a fedése tökéletes, mégis nem lesz tőle maszk hatás. Örömmel osztom meg Veletek, nagyon jó fedése van és nem fénylik át a bőröm egy fél óra után. Több órát is kibír és a végeredmény egy természetes arcbőr, annak ellenére, hogy tökéletesen mattítja az arcbőrt. 


Ami még különleges, hogy nem az a megszokott porolós púder, hanem szépen fel lehet vinni akár ecsettel, akár a termékhez kapott szivaccsal is. A szivacshoz annyi hozzáfűzni valóm van, hogy csalóka lehet, hiszen az egyik oldaláról le kell venni a fóliát és az lesz a puha felvitelhez tökéletes szivacs, nem pedig a bőr része.

Nagyon megörültem, mikor láttam a teszter terméknél még a drogériában, hogy tükrös púderről van szó. Számomra ez nagyon fontos, hiszen a táskámban jó ha benne van, így bárhol vagyok útközben is tudom ellenőrizni a sminkem és ha úgy látom hogy valami nem oké, gyorsan orvosolni tudom a hozzá adott szivacskával és púderrel. 

A termék kiszerelése nagyon tetszik. A csomagolás mint minden Maybelline terméknél most is tetszik, nem tudom miért de nekem ez a márka adja vissza a legjobban azt a designt, amit én is letudnék képzelni ilyen termékeken. Egyszerű mégis minden rajta van ami kell.
A termékkel nem kell harcolni, hogy kinyitódjon, könnyen pattan ki és vissza is. 



Összességében: A termék maga 9g púdert tartalmaz, ami számomra elég sokáig elegendő lesz és ezt a termékmennyiséget 1800 Ft-ért lehet beszerezni, amit én úgy gondolok, hogy nagyon jó. Ár-érték arányban szerintem az egyik legjobb, a leírtak alapján szerintem rájöttetek, hogy nagyon megszerettem ezt a púdert. Biztosan újra fogom még venni, hiszen semmilyen irritációt nem tapasztaltam, szóval nekem 5* ez a termék. Ajánlom mindenkinek, aki egy olyan púdert keres, ami nem megfizethetetlen árkategóriába tartozik és még jó is! 

Ti használtátok már ezt a púdert? Mi róla a véleményetek? Osszátok meg velem is kérlek! :)

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook