Mi van a sminktáskámban? | Hogyan sminkelek én?

0:50:00


Régóta tervezem már ezt a cikket megírni, ám mindig volt valami más amiről írtam, de most eljött ez az idő is, végre itt a cikk. Én személy szerint nagyon szeretem olvasgatni és videókat nézni arról, hogy kinek milyen termékeket rejt a sminktáskája.Tulajdonképpen most volt az a pont, amikor azt mondtam, hogy na jó most úgy se vagyok kifogyva semmiből és akkor egy cikket össze tudok hozni.

Először is a sminktáskával kezdem a bemutatást, ami nem más mint a barátomtól kapott H&M-es sminktáska. Nagyon szeretem, már külsőre is nagyon megfogott, de a legjobban az tetszik, hogy nagy, tágas és nincs külön zsebe, ahova össze-vissza csúszna az összes termék. Ennek a táskának még kettő kisebb verziója van, amik szintén nagy kedvenceim, mert azok vagy utazós mini smink neszesszerek vagy a táskámban lapuló megmentő szerek tárolója.

Úgy gondoltam, hogy sorrendben haladok a termékek bemutatásával, ahogy azokat használni is szoktam, így látni fogjátok, hogyan épül fel a sminkem. 

Az első dolog, amit felviszek az arcomra az a Rimmel Lasting Finish 25 órás alapozó. Fél éve hű lakója a neszesszeremnek, nagyon szeretem mert pontosan olyan  mértékben fed, amennyire nekem szükségem van, nagyon szépen el lehet dolgozni, akár beauty blenderrel, akár egy ecset segítségével. Ami számomra nagyon meglepő volt, hogy a pirosító is tökéletesen visszaadja az arc üdeségét. Sok alapozó közül ez nem kelt maszk hatást, ha valóban szépen eldogozzuk egy nagyon természetes végeredményt kapunk. 

Az alapozás után a szemem alatti rész következik és a bőrhibáim eltüntetése. Őszintén nem mindig szoktam korrektort használni csak ha az imént említett szépséges bőrhibák megjelennek és akkor is a Rimmel Hide The Blemish korrektorát, amit tökéletesen lehet bele ütögetni az arcbőrbe finom mozdulatokkal. A végén egy ecset segítségével még elkenem a korrektort, hogy szép egyenletes legyen az alapozóval.

Ha már az ecsetekről is esett szó, akkor meg kell, hogy említsem ezeket a gyönyörű ecseteket, amiket az Ebay-ről rendeltem. Erről a készletről majd lesz még később egy külön cikk is, így csak annyit árulhatok el, hogy imádom!  

A beauty blender mánia engem nem annyira kapott el, de természetesen én is beszereztem, szeretem ezzel eldolgozni a termékeket, de az ecsetet szerintem nem fogom elhagyni egy darabig.

A korrektor után következik nálam legalábbis a pirosítás és a bronzosítás, amihez az Avon Glow barnító gyöngyöket használom. Erről a termékről már volt teszt a blogon és nagyon tetszett Nektek, aminek én nagyon örülök! Szóval ezek a gyöngyök rózsaszínes és világos barna színeket tartalmaznak, amiket ha felviszek a Makeup Factory pirosító ecsetemmel egy gyönyörű végeredményt kapunk. 


Az alapozóm és a korrektorom fixálásához a Maybelline Affinitone púderét használom, ami nemrég került még csak hozzám de szerintem egy darabig még boldogítjuk egymást. Kellemes fedést biztosít, nagyon szépen mattít és viszonylag tartós is. 

Az alapozó után jönnek a szemek, amiket szeretek mindig kihangsúlyozni erre pedig a pigmentált Revolution Flawess 2 palettámat használom. Nagyon szeretem mert a 32 szín mind azén színem és mindegyikben megtalálom önmagam. A hatalmas tükör hatalmas előny!

A neszesszerem következő lakója a Glam Original-os zselés tus, amit egyszerűen imádok! Ez az első tusom, de ez tényleg varázslatos végeredményt ad. Valóban zselés, hihetetlen könnyű a felvitele és végre nem olyan vastag tusvonalat húzok, mintha az egész szemem fekete lenne, hanem szép egyenes tusvonalat.

Az amúgy is hosszú szempilláimat szeretem kihangsúlyozni, már amennyire ezt engedi a szemüvegem. Kettő állandó kis lakó van, az egyik a Glam Original-os szempillaspirál és az Avon-os Mark spectralash szempillaspirál. Ha kicsit extrémebb sminket szeretnék, akkor mindenképpen az Avon-os szempillaspirál választom, hiszen állítható fokozata miatt, lehet szabályozni, hogy mennyi festék maradjon a kefén.

Utolsó sorban pedig az ajkaim következnek, amire Aden-es ajakkontúr ceruzát használok, majd erre pedig felkenem a Kylie folyékony mattra száradó rúzsát. Ha nem szeretnék ilyen erős színt felvinni akkor általában a Freedom szájfényeit szoktam használni világos rózsaszín árnyalatban. ( ez sajnos nincs a képen )


Nos ezek a termékek találhatóak meg a sminktáskámban. Remélem tetszett Nektek a cikk és hogy találtatok olyan terméket, ami nálatok is megfordul.
Nektek mik az alapdarabok a sminktáskátokban? :)

Ha bármi kérdésetek van írjatok nekem üzenetet a Facebook oldalamra


Szeretettel
Reni

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Ez az alapozó egy csoda! Ezt az ecsetszettet is szeretem. Jó látni, hogy vannak közös kedvencek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh ige, én is imádom nagyon! Az ecsetkészlet maga a tökély,főleg ennyi pénzért!:)
      Örülök neki, hogy vannak közös kedvenceink! :)

      Törlés

Like us on Facebook