Interjú a Fashion Capital bloggerével

0:56:00


Régóta követem már a Fashion Capital blogger írásait, hiszen mindig olyan témákról ír, melyek közel állnak hozzám és szerintem hozzátok is kedves olvasók, így arra jutottam, hogy készítenék egy interjút, hogy jobban megismerjétek Ti is a kedves bloggert. 
Lássuk is!


1. Mesélj kérlek magadról egy kicsit, hogy megismerjenek az olvasóim!

 "Igazából ennél a kérdésnél szoktam sokszor elakadni, mert mindig rengeteget szeretnék mesélni és néha nehezemre esik összegezni a dolgokat. Nem hiába az írás az egyik legnagyobb erősségem, hiszen abban folyamatosan "beszélhetek".:) De azért megpróbálom: 22 éves vagyok és a legnagyobb szenvedélyem, hogy erőt tudok adni az embereknek az írásaimon keresztül. Nemsokára pedig szeretnék főállásban "self-love coach" lenni, ami azt jelentené, hogy személyesen is lehetőségük lenne embereknek egy meeting keretén belül feltöltődni és egy kis segítséget is kaphatnak tőlem. (Erről majd később a blogomon többet is elárulok). Ami még érdekes lehet, hogy félig orosz származású vagyok és az egyetemet angol nyelven végzem."


2. Mióta blogolsz? Minek vagy kinek a hatására kezdtél el blogolni?

"2014-ben indítottam el a Fashion Capital-t. Előtte is voltak már kisebb blogjaim. Amióta az eszemet tudom, magazinokat  bújok és folyamatosan írok. Legyen szó naplóról, versekről vagy ép egy regényről. A legszebb az egészben, hogy senkinek nem volt hatása. hogy elindítsam a blogom...Najó van egy emlékezetes pillanatom amikor a legjobb barátnőmmel a Je Suis Belle showroomban jártunk és utána a kocsiban elkezdtünk arról beszélgetni, hogy mennyire határozott véleményem van dolgokról és ezt valahogy kamatoztatni kellene. Stefi (ő az én legjobb barátnőm) rengetegszer inspirált és nagyon hitt bennem és másnap megalapítottam a mára már 3 éves működő blogomat.:)"


3. Mi a legfőbb célod elérése a bloggal kapcsolatban?

 "A legfőbb célom, hogy sok lányhoz eljuthasson egy olyan üzenet amit sokszor a social media hatására illetve a rengeteg más okból kifolyólag sokan elfelejtik: szeressük magunkat. Sok cikket írok ezzel a témával kapcsolatban, mert fontosnak tartom, hogy elfogadjuk önmagunkat és sok lány és nő visszanyerje a tartását. Természetesen még egy óriási álmom az, hogy nemzetközi szintet is lépjen a közeljövőben a Fashion Capital." 



4. Mi az a dolog, amitől úgy érzed, hogy különleges a blogod?

 "Talán abban érzem különlegesnek a blogomat, hogy nem feltétlenül egy témára összpontosítok. Nem mindenkinek vállalok el szponzorációs tartalmat és odafigyelek arra, hogy hiteles maradjak elsősorban, önmagam szemében. Úgy érzem egy fontos üzenetet is hordoz a blogom ami sokszor befelé koncentrál és nem mindig a külsőségekre összpontosít vagy arra, hogy milyen márkájú parfümöt használok." 


5. Miért pont az életmód témát választottad a blogodnak, mint fő terület?

"Hasonlóan az előző kérdéshez, mindenképpen azért választottam az életmód kategóriát, hogy ne egy síkú legyen. A szépség és a boldogság nem abból áll, hogy mit veszünk fel holnap, hanem abból is, hogy hogyan érezzük magunkat ma. Így sok cikkem a belsőre összpontosít, amit kiemelten fontosnak találok." 


6. Olvasgatva a blogodat rátaláltam a számomra legérdekesebb cikkre méghozzá a költözésre a pároddal. Mi is most költözünk össze a párommal. Mit tanácsolnál azoknak akik most tervezik az összeköltözést?

" Bevallom csak az összeköltözés után realizáltam, hogy mit is "műveltünk". Imádom és nekünk ez egy természetes folyamat volt és nem sok kérdést vetett fel bennünk vagy bizonytalanságot. Igazából szerintem az összeköltözéssel kapcsolatban nincs konkrét recept, ahogyan párkapcsolatoknál sem de egy valamit nagyon kiemelnék: kommunikáció. Megbeszélni a dolgokat és odafigyelni a másikra és egy csodálatos közös élet vár akkor rátok. Az összeköltözés az egyik legjobb dolog ha a megfelelő személlyel történik." 


7. Mi ad Neked motivációt a mindennapokban? Hogyan tudsz kikapcsolódni a legjobban?

"Jelenleg fokozottan is figyelek a kikapcsolódásra. Sok dolog van ami kikapcsol, legyen szó olvasásról, teniszezésről vagy egy jó moziról vagy filmről. Illetve sokat szoktunk a párommal kirándulni illetve utazni, ami mindig maximálisan kikapcsol. (Főleg, hogy egy kispilótával van dolgom:))" 



8. Látva a képeidet, cikkeidet nagyon kiegyensúlyozottnak tűnsz. Szerinted mi kell ahhoz hogy kiegyensúlyozott életet éljen valaki?

"Sokat köszönhetek Ádámnak, de persze én is kellettem hozzá. Nem mindig volt ez így, de úgy érzem megtaláltam magam és ez csak egyre erősödni fog. Nekem egy harmonikus párkapcsolat kellett ahhoz, hogy teljesen kiegyensúlyozottá váljak, ami tudom sokak számára kiábrándító lehet, hisz elsősorban "önmagunkban kell megtalálni a boldogságot". Nekem ez jelenleg most másképp sikerült.:)"



9. Mik a terveid a közeljövőben? Esetleg tervezel közönségtalálkozót?



"IGEN-IGEN!!! Tervben van, de egy nagyon izgalmas módon és az év vége felé... (Sajnos a titkot jelenleg nem árulhatom el, de zajlanak a háttér munkálatok.)"

10. Mit üzennél az új és a már meglévő olvasóidnak?

"Merjünk önmagunk lenni és a természetesség a legnagyobb erő. :) Illetve azt, hogy remélem továbbra is a táboromat erősítik és számomra nagyon fontosak!"


Claudia blogja: IDE KATTINTVA érhető el!
Instagram oldala:  IDE KATTINTVA érhető el! 
Facebook oldala: IDE KATTINTVA érhető el!


Remélem tetszett Nektek ez az interjú, ha igen iratkozzatok fel a blogomra és még több ilyen cikket olvashattok!

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook