Hogyan hord a pasztell színeket ősszel

0:49:00

Azt hiszem mostmár hivatalosan és időjárásilag is itt van ősz, ami azt jelenti lehet rétegezni a ruhákat, ami nagyon praktikus hiszen több ruhadarab van rajtunk mint például nyáron így sokkal stílusosabban tudunk öltözködni. Valaki éppen pont ezért nem szereti annyira az őszt, mert túl sok ruhát kell magára húznia, pedig ez jó dolog is lehet!


Ma ismét kettő outfitet fogok bemutatni,hogy lássátok ősszel is lehet pasztell színeket hordani nem csak tavasszal amikor a fák virágoznak. A pasztell színek közül az egyik nagy kedvencem a világos rózsaszín így ma e köré fogjuk építeni a szetteket.


Az első szett egy igazán nőies, kényelmes ruhadarabokat tartalmazó  outfit válogatás lett, hiszen ilyenkor is imádok nőiesen öltözködni. Felsőnek egy egyszerű kék fehér csíkos blúzt választottam, mert eléggé elegánsnak gondolom az összképhez. Az idei nyáron lett nagy divat az ilyen típusú ingek, blúzok viselése és engem is magával ragadott. Nadrágnak egy sima fekete farmert gondoltam, hiszen a farmer az örök alapdarab nálam, a fekete szín pedig tökéletesen passzol a fekete kalaphoz, amit azért szeretek annyira mert ősszel bizony már vannak hűvösebb napok is amikor igen jól jön egy ilyen kalap, amellett, hogy nagyon stílusos is. Cipőnek is egy egyszerű fekete bokacsizmát választottam, mert a nőies darabokat a cipőkollekcióból sem lehet kihagyni. Egyébként most télen szeretnék én magam is beszerezni egy nőiesebb bokacsizmát, mert idáig mindig csak a sportosabb verziókat részesítettem előnyben. Nos, itt jelennek meg a pasztell színek, ugyanis kabátnak egy igazi őszi alapdarabot választottam a bőrkabátot. Szerintem szuperül néz ki bármilyen színben, nekem elmaradhatatlan ilyenkor és ez a rózsaszín egy álom! Táskának is egy nagyon szép darabot szerettem volna választani és szerintem sikerült is, hatalmas kedvenc! Nem szerettem volna túl vinni a dolgokat a kiegészítők terén ezért egy klasszikus Daniel Wellington
 órát választottam ezüst színben, ami szerintem nagyon p aszol a szetthez. 



A második szettet is nagyon szeretem, hiszen igazi nőiességet sugároz. Tudjátok, hogy imádom a kötött pulcsikat és mivel nem volt ez előző szettben ilyen ruhadarab, ezért úgy voltam vele ebben biztosan lesz! Így is lett és egy krémszínű pulcsit választottam, ami bizonyára szuper kényelmes lehet. Meglepő módon hozzá egy szoknyát választottam, ami elől gombos. Még én magamon is meglepődtem, hiszen nem vagyok nagy szoknyás, sőt..abszolút nem. De ez így annyira megtetszett, hogy muszáj volt megmutatnom Nektek. Cipőnek ismét egy kifinomult darabot választottam, ami szuperül passzol a kötött pulcsihoz. Ennél már csak a táska tetszik jobban, ami teljesen lázba hozott és a közeljövőben valami hasonló kis tatyót jó lenne beszerezni. A kiegészítőnek ezt a pasztell rózsaszín órát választottam, hiszen úgy gondoltam, hogy a szoknyán kívül még jó lenne más pasztell szín is az összeállításban. Sminknek egy egyszerű hétköznapi sminket tudok elképzelni, ami jelen esetben egy kis szemhéj festékből, szempillaspirálból, egy kis pirosítóból és kontúrból áll. 


Ne feledjétek hordjatok bátran pasztell színeket ősszel és télen is egyaránt, mert bizony, hogy nagyon jól néznek ki ezek a ruhadarabok! Ne legyél egy szürke kisegér a hétköznapokban és ne a divat vagy éppen a tucat ruhák után szaladj, hanem találd meg azokat a darabokat, amik közel állnak hozzád és szívesen hordod őket. 


Az outfiteket a Polyvore alkalmazással készítettem! 




Szeretettel

Reni

You Might Also Like

2 megjegyzés

Like us on Facebook