Reggeli rutinom 2017

23:13:00


Imádok ilyen típusú videókat nézni a Youtube-on és mostanában elkezdtem olvasgatni cikkeket is a különböző reggeli rutinokról, így kellő inspirációt kaptam ahhoz, hogy én is megosszam Veletek az én reggeli rutinomat. Elég régen volt már személyes poszt, így most ez pont jól jött ki, bár már régóta szeretném megosztani Veletek a rutinomat, bízva abban, hogy tetszeni fog majd Nektek! Nemvolt még ilyen vagy ehhez hasonló cikk a blogon, hát majd meglátjuk mennyire tetszik ez Nektek. :)


7:00 | Ébresztő & Felkelés 

Általában reggel 7-re szoktam felhúzni az órámat, persze ez változó néha, mert ha fontosabb dolgaim vannak aznap, akkor hamarabb kelek fel. Szerintem nem vagyok azzal egyedül, ha azt mondom nehezen tudom kinyomni a telefonom ébresztőjét, egyszerűen csak vergődök de közben szeretném, hogy minél hamarabb csöndbe maradjon az a kis vacak..ismerős? :D Mikor már nagy nehezen sikerül kinyomnom az ébresztőt, utána nem egyből pattanok ki az ágyból, szeretem azt ha teljesen felébredek és nem kell rohannom. Szeretem ha az agyam és a testem is felébred nem pedig csak félálomban botorkálok a folyosón. 

7:15 | Víz & Beágyazás 

Miután tényleg úgy gondolom, hogy felébredtem, akkor az ágyam melletti részről elveszem a vizes palackomat, amit minden este friss vízzel feltöltök, hogy reggel szinte az ivás legyen az első dolgom amit csinálok, hiszen a hidratálást és egészség szempontjából fontos az, hogy megfelelő mennyiségű vizet igyunk. Megittam a víz adagomat ezután felkelek és beágyazok, ami nálam egy nagyon gyors folyamat szokott lenni, na de nem azért mert összecsapom, hanem mert egyszerűen én így tudom csinálni. Ha ezzel kész vagyok akkor a fürdő felé veszem az irányt.


7:20 | Arcápolási rutin 

Tudjátok, hogy számomra nagyin fontos a jó arcápolási rutin, hiszen hiába sminkelünk, szép smink nincs egészséges arcbőr nélkül. Az egészséges arcbőrt pedig rendszeres arcápolással érjük el. Természetesen érdemes magunknak felállítani egy olyan rutint, ami jól bevált megszokott termékekkel így nem lehet baj. Sok időt megspórolunk ha rutinosan nyúlunk a termékekért és tudjuk, hogy mit, mikor szeretnénk csinálni. 


7:30 | Reggeli készítés & E-mail megnézése & Social media

A reggeli nagyon fontos, ezét próbálok én is nagy hangsúlyt fektetni rá, egészséges ételekkel. Sajnos nálam a tojásrántotta kiesik a körből, mert allergiás vagyok rá (pedig úgy ennék) ezért marad a pirítós avokádóval vagy éppen valami gyümi egy kis joghurttal és müzlivel, mikor mi igazából. Van hogy édeset kívánok van, hogy sósat, ennek megfelelően készítem el a reggelim. Miközben reggelizem előkerül a telefonom is és most lehet sokan csak nagyot néznek, "hogy még csak most?." Igen még csak most reggelinél, mert én nem szeretem azt ha reggel még ki sem nyitottam a szemem de már kapom az új értesítéseket. Sok stressz helyzetet eltudok így kerülni, sokkal nyugodtabban kelek, én bátran ajánlom Nektek, akik esetleg már az ágyban lecsekkolják a dolgokat, hogy hagyjatok időt magatoknak és ráér az később is, az értesítést ugyanúgy megfogod kapni, semmiről sem fogsz lemaradni! 



7:45 | Sminkelés & outfit 

Természetesen ha megyek valahova akkor a hétköznapi sminkemet elkészítem, ami nem tart tovább 10 percnél, hiszen a lényege, hogy gyorsan kész legyek vele és egy szép hatást érjek el. Persze ha csak a boltba ugrok el akkor nem sminkelek, hiszen nem vagyok ennyire megszállottja a sminkelésnek és smink nélkül is ugyanúgy elfogadom magam mint sminkkel. Miután kész vagyok a sminkemmel akkor kiválasztom az aznapi outfitemet, ami csak akkor különlegesebb ha éppen megyek valahova. Ha otthon vagyok, akkor nagyon lazára veszem a dolgokat egy kötött pulcsi ilyenkor tökéletes egy melegítőnadrággal. Tudjátok fontos a kényelem ezért itthon ha tehetem csak így vagyok. 


8:00 | Teendők összeírása 

Egyszerűen imádom a to do listákat,  mert átláthatóak és így tuti nem marad el semmi fontos dolog. Bármi ami éppen az eszemben van azt leírom (na jó csak azt, amit megszeretnék csinálni aznap) és később pontonként haladok. 


8:10 | Cikkek írása & Megbeszélések 

Ilyenkor jön a nap legjobb része, hiszen azzal tölthetem az időm amivel a legjobban szeretném, tehát ilyenkor végig gondolom a blogos dolgaimat ha van valami fontos vagy valami ötletem akkor azt leírom," hiszen szó elszáll írás megmarad." Megnézem milyen posztok következnek, miket kell csinálnom, esetleg egy-egy dolog, ami hiányzik a cikkhez. Természetesen ha jó idő van akkor ki kell használni a lehetőséget és ilyenkor reggel szoktam fotózni természetes fénynél.


Ennyi lett volna ez a reggeli rutinos cikk, remélem tetszett Nektek és ha igen írjátok meg Nekem és elkészítem az esti rutinos cikket is! :)


Köszönöm, hogy ma is ott voltatok Velem és elolvastátok a cikkem!

Szeretettel
Reni 

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Nagyon tetszett a bejegyzés és érdekelne az esti verzió is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de aranyos vagy! Nagyon szépen köszönöm és örülök, hogy tetszett a cikk! ☺️
      Hamarosan jön az esti rutinos cikk is! 😘😊

      Törlés

Like us on Facebook