Őszi sportos outfit ötletek

23:42:00


Lehet kevesen tudjátok rólam, de nagyon szeretem a sportos stílust is, az elegáns és a letisztult stílus mellett, ezért gondoltam, hogy készítek egy őszi sportos outfit ötletes cikket. Nagyon sokszor van olyan, hogy nincs ötletem, hogy hogyan is kellene rétegeznem a ruhákat vagy éppen hogyan rakjam őket úgy össze, hogy az jól nézzen ki. Mára már sok segítséget találunk az interneten, főleg a Pinterest és a We Heart It oldalakon. Én általában a Pinteresten szoktam ötletek után leskelődni, de a legjobb az, ha saját magunk találjuk meg egy-egy outfitben azt amire éppen aznap vágyunk.

Mindkét szettnél próbáltam úgy összeállítani a ruhákat és a kiegészítőket, hogy azok sportosak, kényelmesek és hétköznapiak legyenek. Többször is említettem már, hogy nekem az egyik legfontosabb szempont a kényelem, tehát ezt szem előtt tartva készült el az összeállítás.


Az első szettel egy klasszikus őszi összeállítást szeretnék szemléltetni, amiben a pár éve nagy divattá vált, zöld kabát megjelenik. Őszintén, eleinte még nekem is tetszett és pont mikor már elhatároztam magam, hogy megveszem a kabátom akkor vettem észre, hogy a fél városon zöld kabát van, talán ez volt az a pont amikor rájöttem, hogy semmi értelme beállni a sorba, de ettől függetlenül nagyon tetszik egy-egy outfitben különösen jól néz ki. A kabát vastagságától függ, hogy ősszel mit veszünk alá van, hogy egy rövid ujjú is elég, de van olyan is, hogy a kötött pulcsi kerül elő. Ebben az esetben a kötött pulcsit választottam, hiszen ha ősz, akkor nálam ez elmaradhatatlan. Mostanában nagyon megtetszettek a különböző Mom jeans-ek, ezért is szerepel mind a kettő outfitnél ez a nadrág típus. Szerintem egy sportos, lezser kinézethet tökéletes választás lehet. Ha már sportos stílus van jelen esetben, akkor nálam a Vans és a Converse cipők jöhetnek szóba. Úgy gondoltam, hogy ehhez a szetthez a klasszikus fekete Vans cipő tökéletesen passzol. Mivel lazára vettük a formát ezért egy tornazsák nagyon menő tud lenni egy ilyen összeállításhoz. Egy szuper felírat a tornazsákon és máris feldobtuk az egészet. A telefontoknak egy egyszerű Love feliratú tokot választottam, ami megy a tornazsákhoz. Sminknek szerintem tökéletes lehet egy cicás tusvonal egy kis szempillaspirál, hogy még jobban kiemeljük a szemünket valamint egy őszi sötét rúzs.




A második szett is egy sportos szett lesz ám ez már egy kicsit nőiesebb megjelenést tükröz számomra, mint az előző. Nagyon egyszerű darabokat szedtem össze, hiszen tudjátok az egyszerűség és a letisztultság híve vagyok. Pontosan ezt tükrözi a fehér póló, amin egy fekete felírat van, valamiért én annyira szeretem ezeket a pólókat, hihetetlenül fel tudja dobni a szettet. A kötött kardigánokkal is úgy vagyok, mint a pulóverekkel, ez sem hiányozhat, hiszen nincs is jobb annál ősszel, ha van egy jó nagy meleg kötött pulcsink vagy kardigánunk, amibe bármikor belebújhatunk. Nadrágként itt is megjelenik a Mom jeans, mert szerintem nagyon illik ehhez az outfithez. Cipőnek egy egyszerű sportcipőt szerettem volna választani, hát ez meg is történt, hiszen az Adidas egyik legismertebb típusát választottam fehér alapon ezüst csíkokkal. Telefontoknak egy sima feliratos tokot választottam, mert ez megy a pólóhoz a táskán pedig nem gondolkoztam sokat, céltudatosan tettem mellé egy kis szütyőt, ami nagyon tetszik nekem. Sminknek egy kis szempillaspirált, pirosítót és egy mattra száradó folyékony rúzst tudok elképzelni.


Remélem tetszett Nektek ez a cikk, én imádtam megírni! Ha bármi kérdésetek van keressetek nyugodtan a renatacsosz@gmail.com címen vagy a blog facebook oldalán! 

Az outfiteket én magam készítettem a POLYVORE alkalmazás segítségével!
Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook