Hogyan legyen nagyobb forgalmú a blogod?

23:09:00


Bizonyára minden blogger életében beköszönt előbb vagy utóbb, hogy szeretne nagyobb forgalmú blogot, hiszen vannak napok, amikor hiába ölünk bele rengeteg időt egy cikkbe, akkor sem jön a megtekintések száma. Ilyenkor sem szabad feladni és elkeseredni, hiszen nem biztos, hogy a cikkeddel van baj, hanem mással amire alap esetben nem is gondolnál, például az, hogy nem megfelelő időben publikáltad a cikket így kevesebb emberhez jutott el az írásod.


Szeretnék ma olyan tippeket megosztani Veletek, amik reményeim szerint Nektek is be fog válni és kipróbáljátok majd. Ezeket természetesen én is alkalmazom a siker eléréséhez.
Közösségi média: 

Szerintem nagyon fontos, hogy aktívak legyünk a közösségi felületeken, hiszen így tudjuk tájékoztatni az olvasóinkat, követőinket, hogy mi történik velünk, milyen cikkek lesznek az elkövetkezendő időben és természetesen az aktuális cikkek is könnyebben eljutnak majd hozzájuk. Van hogy én sem minden nap vagyok jelen a Facebook oldalon, de azért minden másnap megtalálhattok tartalmakat, amik nem minden esetben csak a cikkekről szólnak és szerintem ez is nagyon fontos, így az olvasóid jobban megismerhetnek, persze csak olyan információkat, képeket ossz meg magadról amit úgy gondolsz, hogy az helyén való. 


Legyél aktív: 

Az előző pontból adódóan, ha már létrehoztad a blogodat és a különböző média felületeket érdemes a cikkekre is nagy hangsúlyt fektetni, hiszen minél többet posztolsz, annál több tartalmad lesz a blogon, ami minden szempontból előnyös lehet. 


Együttműködések:

Mindig is fontosnak tartottam a különböző együttműködéseket legyen szó bloggerekről vagy cégekről. A blogger együttműködések mindig fantasztikusak, mert általában több bloggerrel dolgozunk együtt és így sokkal jobban megismerhetjük egymást. Szuper dolognak tartom az ilyen kezdeményezések, mert ezeknek az együttműködéseknek köszönhetem, hogy több bloggerrel is szoros barátságot kötöttem. Nagyon hálás vagyok, hiszen több céggel is együttműködtem már, aminek a végeredménye szuper volt. Nagyon szeretek cégekkel együtt dolgozni, mert jobban megismerhetem egy-egy márkának a képviselését, filozófiáját. 


Régebbi cikkek frissítése:

Eleinte érdekesnek tartottam ezt a dolgot, de aztán rájöttem, hogy igenis működik
 és jó dolog az ha a régebbi cikkeket felfrissítünk és újra megosszuk az olvasóinkkal. 


Címkézés:

Szerintem jó ha használtok a cikkhez címkéket, hiszen így az olvasóitok könnyebben megtalálják a számukra legérdekesebb cikkeket. Érdemes a témához kapcsolódóan címkézni, hiszen így a keresőben is könnyebben rátalálnak. 


Írj aktuális témákról:

Naprakésznek kell lenned ahhoz, hogy a blogod olvasott legyen, hiszen fel kell venned a világ ritmusát. Ha például fashion blogot vezetsz, akkor képben kell lenned a legújabb divattal és trendekkel, hiszen erről tudsz írni és véleményt kreálni. Hiába írsz egy régi témáról nem lesz annyira felkapott, mint ha egy olyan cikket írnál amiben a tegnap megjelent új divatról írnál. 



Remélem hasznosnak találtátok ezt a cikket és tudtam vele segíteni Nektek! Ha bármi kérdésetek van azt várom a renatacsosz@gmail.com címre vagy a blog facebbok oldalán! :)

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook