Aktuális bőrápoló kedvencek

23:08:00


Több hónapja volt utoljára kedvencekről szóló bejegyzés a blogon, ezért arra gondoltam, hogy igazán érdemes lenne megosztanom Veletek azokat a termékeket, melyeket az elmúlt pár hónapban rendszeres használok és melyek ezáltal nagy kedvenceim váltak.


Ebben a posztban csak bőrápolással kapcsolatos termékekről olvashattok, hiszen úgy láttam jónak ha nem vegyítem a dolgokat, ezért a többi kedvenceimről majd egy másik posztban olvashattok, remélem nem bánjátok!


La Roche-Posay 50 faktoros fényvédő krém:

Az elmúlt időben több fényvédő krémet is próbáltam, melyekből ez a termék lett az egyik kedvencem. Nagyon szeretem a terméket, mert nagyon könnyű a felvitele, gyorsan beszívódik a bőrbe. Használat után abszolút nem hagy maga után ragacsos érzetet, mint a legtöbb ilyen krém. Bár az illata tipikus fényvédőkrém illat, én szeretem. Smink alá is használtam, bár nem sokáig szóval erről nem teljesen tudok nyilatkozni, max annyit, hogy rövid ideig jól bírta.


Magister Pandacukor multimaszk:

Ki gondolta volna, hogy egy újabb maszk is bekerül a kedvencek közé?! Tudjátok, hogy imádom ezeket a termékeket és ettől már csak azt szeretem jobban ha egy termék valóban jó hatóanyagokkal és végeredménnyel rendelkezik. A Magister termékek mindig is a nagy kedvenceim közé tartóznak, különösképpen az arctisztítók és a maszkok. Ezúttal egy a multimaszk lett a középpontban nálam az arcápolási rutinomnál, hiszen ez a maszk nem csak különleges, hanem hatásos is! A termék két részre oszlik, ami a kombinált bőrűeknek egy igazi megváltás lehet, hiszen a termék fehér színű maszkját a szárazabb területekre, míg a fekete színűt a zsírosabb részekre kell felkenni, így a hatás igazán koncentráltá válik. Használat után egy tiszta, ápolt és puha bőrt kapunk.


Norann olaj & szérum:

Az utóbbi időben megtapasztaltam az olaj és a szérum együttes hatását, aminek a bőröm igazán hálás. A Norann termékek, természetes alapanyagú termékek, pontosan ezért annyira tökéletesek. Az olaj és a szérum együttes használata megmutatta, hogy a kombinált bőr is éppen úgy igényli ezeket a termékeket, még a zsírosabb részeken is, mint a száraz bőrűek. A két terméknek nem csak a hatása csodás, de az illatok keveredése is szuper.


HappySkin Kirké arctisztító tej:

Erről a termékről már olvashattok korábban, akkor is nagyon szerettem és most is, bár most a nyári kiadású Summer Boxban érkezett hozzám egy teljesen új illattal, de így is nagyon szeretem, hiszen tökéletes megtisztítja a bőrömet a szennyeződésektől.


Bioderma 30 faktoros fényvédőkrém:

Fényvédők közül a másik kedvencem ez a Bioderma termék, ami tökéletes lehet akár sminkalapnak is, mert nem csúszik el rajta a smink. Az illata ennek a terméknek is nagyon kellemes, ám a beszívódás kicsit több időt igényel, mint egy átlag termék. A pumpás megoldás különösen tetszik, mert így nem csak, hogy könnyebb az adagolás még higiénikusabb is.


Alverde vadrózsás krém:

Azt hiszem egy darabig nem kell krémek után kutakodnom, hiszen mostanában több terméket is tesztelek, de jelen pillanatban ez a nappali krém vezeti a ranglistát. Kellemes illata mellett, gyorsan beszívódik és bársonyos bőrt képez. 



Remélem találtatok Ti is egy pár izgalmas terméket, amit szívesen kipróbálnátok. Nektek van valamilyen kedvenc terméketek?

Köszönöm, hogy ma is itt voltatok és olvastatok!

Szeretettel

Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook