A köröm és a bőr ápolása | Coconutoil Cosmetics

22:54:00


Egészen gyerekkorom óta küzdök a köröm melletti bőr szedegetésével és ez sajnos nem lett jobb akkor sem, amikor pár hete úgy döntöttem, hogy megválok a műkörmeimtől, sőt... 3-4 éven keresztül folyamatosan műkörmöm volt, de most sajnos se időm, se energiám nincs körmöshöz menni, pedig ebben az időszakban volt legjobb állapotban a bőröm.


Jöhetne a kérdés, hogy a kettőnek mi köze egymáshoz, de bizony van, nálam legalábbis van, mert mikor műkörmöm volt is ugyanúgy stresszeltem, de valahogy mégis bennem volt az, hogy nem szedhetem és nem piszkálhatom a bőrt a körmöm mellett, hiszen ha már szép körmeim vannak, akkor nem rondíthatom el a sebes bőrömmel és ez tökéletesen működött is. A fekete leves ezután jött, amikor is, mint említettem megváltam a műkörmeimtől és a stresszes helyzetekben bizony újra előjött ez a kényszer cselekvés. Mivel ez a pótcselekvés már régóta jelen van az életemben, ezért tudom, hogy változtatnom kell, mert egyáltalán nem veszélytelen, hiszen a köröm alatt rengeteg baktérium és fertőzés lapul meg, ami könnyen bele kerülhet a sebbe, ami később nagyobb bajhoz is vezethet. 



Amellett, hogy a bőr ápolásra szeretnék koncentrálni fontosnak tartottam, hogy egy olyan terméket találjak, ami a körmeimet is ápolja és erősíti, hiszen jelenleg eléggé meggyengültek. A Coconutoil Cosmetics körömápoló olaját próbáltam ki, ami már az első használat után látványos eredményt mutatott. Mivel kókuszolaj, ricinusolaj, teafaolaj, neem olaj, A-vitamin és természetes E-vitamin található a termékben, ezért a köröm ellenállóbbá és erősebbé válik. Nagyon szeretem, hogy védi a köröm szerkezetét valamint jól felpuhítja a körömágy területét, ami megkönnyíti akár annak az eltávolítását is.  

Eleinte mindig betartottam hétvégenként a köröm rituálémat, ami annyiból áll, hogy egy tálba csöpögtettem a termékből 5 cseppet, majd hagytam áztatni 15 percig, később pedig megtöröltem. Aki hasonló helyzetben van, annak mindenképpen ajánlom, hogy eleinte szakítson időt erre a folyamatra, hiszen így a leghatásosabb, később természetesen lehet úgy is alkalmazni a terméket, hogy egy-egy cseppet csepegtetünk a körmünkre és bemasszírozzuk a köröm melletti részbe is.




Nekem nagyon bevált ez a termék, hiszen látom a javulást és így, hogy szebb a bőröm próbálok leszokni erről a rossz cselekvésről, bár nagyon nehéz, de aki rágja a körmét vagy éppen valami pótcselekvést csinál stresszhelyzetben az teljesen megtudja érteni ezt. 
Nektek van rossz pótcselekvésetek? 


Köszönöm, hogy ma is itt voltatok Velem és olvastatok, várlak vissza Titeket!

Szeretettel

Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook