L'oreal arcradírok teszt

11:19:00


Az utóbbi időben elég nagy figyelmet kaptak a L'oreal termékei, többek között azok a termékek is, amiket ma szeretnék Nektek bemutatni. Két féle arcradírról lesz szó ma, az egyik a kakaóvajas termék, a másik pedig a barna cukros radír.


Barna cukros radír:

Sajnos nem tudok túl sok jót nyilatkozni a termékről, mert számomra ez az egyik olyan termék, ami nagyon nem vált be. Számomra túl nagyok a szemcsék benne, ami azt eredményezi, hogy használatkor szinte már kellemetlen érzést eredményez. Sajnos az illata sem fogott meg és tudjátok nálam ez egy elég fontos pont. Ráadásul mikor próbáltam lemosni éreztem a termékben található szőlőmagolajat és monoiolajat, hiszen lemosás után megmaradt az olajos érzet a bőrömön, amit én különösképpen nem szeretek a kombinált bőröm miatt. Alapjába véve egy arcradírtól nem is várok hidratálást, hiszen erre megvannak a magam jól bevált termékeim. Bár a termék száraz bőrűeknek ajánlott inkább. A termékleírásban az van írva, hogy puhábbá válik a bőr, sajnos ebből sem érzékeltem túl sokat. 


Kakaóvajas arcradír:

Már a képen is látszik szerintem a különbség a két termék között. Ez a kakaóvajas minta viszont a kedvencem lett olyan szempontból, hogy a másikkal szemben nem rendelkezik nagy szemcsékkel, így a kisebb szemcsékkel is hatékonyan hámlasztja a bőrt. Nagyon kellemes illata van, sőt kifejezetten megkívánom a csokit használat után. Ennél a terméknél sem teljesen tűnik el az olajos érzet, de egy biztos, hogy sokkal visszafogottabb. Viszont a puha bőr érzet megvan! 


Őszintén, örülök neki, hogy nem egyből a nagy tégelyes kiszerelésben próbáltam ki a termékeket, mert akkor bizony lett volna csalódás. Számomra a kakaóvajas arcradír lett a nyerő.


Köszönöm szépen, hogy itt voltatok és olvastatok! Írjátok meg kommentben, ha Ti is próbáltátok már ezeket a termékeket és persze a véleményeteket is róluk! 

Szeretettel

Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook