Természetes smink nyárra

22:57:00


Nagyon régen volt már sminkes bejegyzés itt a blogon, ezért úgy gondoltam, hogy ma megmutatom a nyári könnyed, természetes sminkem. Abszolút nem vagyok híve a nyári sok sminknek, sőt nagyon az alapozónak sem, de jelenleg még ezt használom, hiszen nem találtam meg számomra a tökéletes és egyben könnyed BB krémet, szóval ha tudtok ajánlani nekem számotokra jól bevált terméket azt nagyon megköszönném, mert jelen pillanatban eléggé tanácstalan vagyok a BB krémekkel kapcsolatban. 


Smink alap: 

Smink alapnak a Bioderma fényvédővel ellátott hidratáló krémét használom, hiszen nagyon fontos, hogy ilyenkor fokozottan figyeljünk arra, hogy olyan terméket használjunk, ami tartalmaz fényvédőt. Nagyon szeretem a Bioderma termékeket, hiszen gyorsan beszívódik a bőrbe és szuper smink alapnak tudom használni. 


Alapozás:

Mint azt említettem is, bajban vagyok az alapozás résszel, hiszen szeretném ezt a termékemet leváltani egy jó BB krémre, de amíg nem találom meg a megfelelőt addig marad ez a Catrice termék, amit nagyon vékony rétegben szoktam felvinni, majd eldolgozni. Egyébként nagyon jól fed és viszonylag hosszantartó a hatása is, szóval abszolút nincs vele bajom, csak az én bőrömnek nyárra kicsit sok. 

Korrektor: 

A Catrice Camouflage terméket használom, amivel megvagyok elégedve, bár azt meg kell hagyni, hogy viszonylag azért gyorsan fogy a kevés használat mellett is. Mivel nem igazán vannak karikáim, csak a nehezebb éjszakák után, ezért ezt is csak vékony rétegbe szoktam felvinni, ami tökéletesen mutat a bőrön. 


Fixálás:

A sminkem fixálására mindig figyelek, hiszen enélkül szerintem nem sokat érek el, erre a jól bevált Maybeliine Affinitone púderét használom, ami tökéletesen fixálja az addig elkészített alapot anélkül, hogy szárítaná a bőröm. Nem tudom, hogy hányszor vettem már újra, de nekem ez egy igazi kedvenc lett. 


Bronzosítás/pirosítás:

A legegyszerűbb és a leggyorsabb megoldás az arc kiemelésére ha kombinált termékeket használunk. Ezelőtt biztosan nemet mondtam volna az ilyen jellegű termékekre, de mióta kipróbáltam az Avon barnító gyöngyöket azóta teljesen megváltozott a véleményem. Imádom, hogy kellően pigmentált és hogy használat után egy igazán természetes, nyári színt kölcsönöz az arcbőrömnek. 




Szemöldök formázás: 

A szemöldököm formázására ezt a Revolution terméket használom, pontosabban abból csak egy színt illetve az ehhez tartozó ecsetet. Mivel fő a természetesség, ezért nekem ez a paletta tökéletes, hiszen nem kell sokat formáznom alapból sem a szemöldökömön, így csak egy kis kiegészítést csinálok.


Szemek: 

A legtöbbször ezt a W7 Cosmetics szemhéjpúder palettát használom, nagyon szeretem mert nem porol, tartós és a szememet sem irritálja hosszú viselet után sem. Tusvonalat nem gyakran húzok, hiszen eléggé kezdő vagyok benne és abszolút nem sikerül sose úgy ahogy kellene, ezért ezt csak akkor vállalom be, ha nagyon sok időm van elkészülni vagy ha éppen olyan kedvem van. Ami elmaradhatatlan számomra az a szempillaspirál, jelenleg az Essence egyik spirálját használom, ami tökéletesen dúsítja a szempilláimat. 


Nos ez lenne az én nyári sminkem, ne felejtsétek el, ha tudtok jó BB krémet, akkor azt osszátok meg velem is kérlek! :)

Ti milyen termékeket használtok nyáron sminkeléshez? Van olyan lépés, amit kihagytok? 


Szeretettel

Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook