Útmutató a flatlay fotózáshoz

0:01:00


Mielőtt elkezdtem blogolni, nem is gondoltam volna, hogy ennyire megszeretem a fotózást. Mikor belekezdtem ebbe az egészbe úgy voltam vele, hogy meg kell oldanom a képek minőségét és bár tudtam, hogy közel sem olyan jók mégis kitartottam és azóta szerintem elég sokat fejlődtem. Mivel a blogon szeretnék csak olyan képeket használni, amit csak én készítek, ezért evidens volt, hogy muszáj fotóznom. 



Ma a flatlay fotózásról szeretnék egy kicsit beszélni, hiszen sokszor ezzel a témával kapcsolatban kerestek meg. Sok kérdésetek van, például, hogy állítom be a termékeket, milyen kiegészítőket és szerkesztőt használok, mivel készítem a képeket stb...


Válaszd ki azt a helyet, ahol természetes fény van: 

Mivel én abszolút nem használok mesterséges fényt, ezért nagyon fontos számomra, hogy a természetes fény kellő mennyiségben világítsa meg a termékeket és az alapot. Én általában az ablaknál szoktam fotózni, hiszen ott van a legtöbb fényforrás. Fontos megemlítenem, hogy a függönyt mindig húzzátok el, hiszen nagyban le tudja fogni a fényt. 


Az alap kiválasztása


Fontos ennél a fotózási stílusnál, hogy az alap egyenletes legyen, hogy milyen színű az Rád van bízva.


Beállítás: 

Én mindig úgy szoktam fotózni, hogy kényelmesen el tudjak férni, hiszen ennél a fotózásnál az a lényeg, hogy minél fentebbről fotózzuk le a kívánt termékeinket, a háttérrel és más kiegészítők harmóniájában.


Telefon/Fényképezőgép:


Én a képeimet kizárólag telefonnal készítem, mert jelen pillanatban nem tudok fényképezőgépet venni és egyenlőre feleslegesnek is tartanám, hiszen a telefonom rendelkezik annyi megapixellel, hogy jó minőségű képeket készítsek vele.


Kiegészítők: 


Szerintem egy flatflay fotózásnál legalább annyira fontosak a kiegészítők, mint a háttér egyenletessége, ezért én mindig használok különböző kiegészítőket. Például: művirág, konfetti stb...


Szerkesztés: 

A képeim 95%-a szerkesztésre szorul, amit mindig alaposan szoktam csinálni, mert nagyon sok múlik rajta. Én az utolsó képszerkesztős bejegyzésem óta is hűen a Snapseed-et használom, ezt tudom ajánlani mindenkinek. 


Remélem, hogy tudtam segíteni Nektek ezzel a cikkel, ha bármi kérdésetek lenne a témával kapcsolatban, akkor írjatok nyugodtan üzenetet a blog facebook oldalán!


Szeretettel

Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook